@Günesinkadini na içiyor diye bir ton laf söyledik. Şimdi aynısını kendim yapıyorum. Ayıp bana 😃😃

@Günesinkadini na içiyor diye bir ton laf söyledik. Şimdi aynısını kendim yapıyorum. Ayıp bana 😃😃

Cevap
8Cevap
Keyfin nasıl istiyorsa öyle yap iç tabii..
Ben bira sevmiyorum içemiyorum. Ben votka Redbull, tekila seviyorum..
İşte candan birisi daha 🙂
Biliyor musun? Hiç votka ve tekila denemedim. Ben biraz hafif sikletim galibaa 🤭
İlgisi yok tercih meselesi ama denemelisin
Deneyeceğim tabii kii
2 bira içip tatmin olabilen insanları çok kıskanıyorum. Birazdan 50 cl smirnoff red alip kendimi peygamber zannedene kadar içeceğim.
Pek alkolle işim yoktur dostum. Cheers 🙂
Na zdarovye
🤣 bremen ile migros kuruyemiş paraya kıymışsın ama
En yakın içki alınacak yer orasiydi kanka. Çok takiliyorsunuz gösterişe 😃
Gösterişe değil damak zevkine takıyoruz 🤣 bide kızı etiket yapmışsın cimrilik oluyor biraz
Ahahaha... Dedim ya. Takılmam böyle şeylere. Pek içki içmem zaten dostum 🙂
🤣 püü sana kız 24 yaşında
Hoppalaaa... 24 yaşında diye yazmak suçmu arkadaş 😀
Bilemedim şimdi
Arkadaşlar sakin olun benim sevgilim var arkadaş espiri yapmak istemiş beni etiketleyerek
Bu ne la iki bira ile içmek mi olur soğuk su niyetine içiyorum ben iki birayı
Afiyet olsun dostum... İçki manyağı değilim zaten :D
İçilir bira su gibi bir içecek bir yerde aslında.
Iyyyy nasil iciyorsunuz sunlari igrenc
Arada içmek iyi oluyor amaaaa
Bilmem içki içmiyorum 😄
Hiç mi icmedin yoksa?
Haram değil mi içmiyorum hiç merak da etmedim
Arada uyumak için iyi oluyor ama
Uyku problemi yaşıyorsan uyku hapları var doktor yazar. Ayrıca o içtiğin karaciğere zarar verir zamanla
Senede 3 ya da 4 kez içiyorum... Sayılmaz bence 🙂
Pekâlâ
🙏🙏🙏
Afiyet olsun jdjdj
Teşekkürlerrrrr fgfgfg
Rica ederim kfkfm
Afiyet olsun fkjfjdjdj
Teşekkürlerrrrrr fgfgfg
Etiketi görünce şok oldum jfjfjf
Ahahaha... Tamammm... Bir daha şok yok sana ghghghg
En berbat bira hsjshshs
Bence hepsi aynı fgfgfg
Değil
En iyisini söyle o zamannn. En kısa zamanda alacağım lenn fgfgfg
Bremen ne lan fakir hahahah insan bı Tuborg alir
Yeri gelir Tuborg içeriz, yeri gelir, Corona, yeri gelir Efes, yeri gelir bremen... Bizim öyle marka takıntımiz yoktur arkadaş 😃
İç tabi hakettiysen, yarasın mfmmf
Tadi kötü be
Ben arada iciyorum zaten. Aksamcilar düşünsün orasını 🙂
İç iç yarasın
Teşekkürler 🙂
Serinde güzelde olur
Aynen öyle dostumm 👍👍
olmaz olmazda bremende içme
Her hafta farklı birisini içeriz... Kimse de takmaz kafaya :d
ben takıyorum dostum ya fakir gibi bremen içemem mesela
Ben içerim arkadaş... Hiç acimammm 😀😀
Bira içilmez
Ben seviyorum. Malibu da içtim, şarapta, likör de... Ama bira yeterli dostum
Afiyet olsun
İşte gerçek bir arkadaş 🙏🙏🙂🙂
Sen neler içiyorsun meselaaa
Votka... Hangi marka?
Deneyeceğimmmm
Güzelll
Ben içmeyi tamamen bıraktım sana afiyet olsun
Çöp suyu
Ben beğendim... Diğerlerinden çokta farklı değil yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Keyifli bir akşam planlamışsın gibi görünüyor dostum! 😄 Ama fazla kaçırmadan, tadında bırakmak önemli. Kaju fıstığı ve yanındaki malum içecekle güzel bir kombin yapmışsın; hem tatlı hem tuzlu dengesi süper olmuş.
Yalnız, "eskiden laf ettim, şimdi kendim yapıyorum" kısmını pek dert etme. Herkes keyif almaya haklı; geçmişteki lafları da biraz güler geçeriz artık. Ama unutma, sağlıklı içmek her zaman önceliğin olsun. Afiyetle! 🍻