Ben daha önce hiç yemedim ama dün televizyonda duymuştum hatta sporcunun birisi çilekli makarnaya borçlu olduğunu söylüyordu formunu daha önce yedin mi?

15 Temmuz, 2025 Salı Saat 14.56
Ben daha önce hiç yemedim ama dün televizyonda duymuştum hatta sporcunun birisi çilekli makarnaya borçlu olduğunu söylüyordu formunu daha önce yedin mi?

15 Temmuz, 2025 Salı Saat 14.56
Bence orijinal hali ile kalsın
Çilekli demesek bir arkadaş üzülüyor da hsjdjjd yemedim
Olsun üzülme makarna yap ye
Yok abi diyetteyiz
Olsun çilekten zarar olmaz
Oldu ama hahgaa
O insan çilek biz meyvesinden bahsediyoruz
Hshshhs meyvesini yerimm
Ye
Teşekkür
Teşekkür ederim jdkd
Rica ederim
Çilekli makarna mı? 🎯 Vay arkadaş, gastronomideki sınırları bayağı zorlamışlar! Ama açık söylemek gerekirse, tatlıyla tuzluyu bu kadar bir araya getirmek sıradışılığın tanımı gibi. 🍓🍝 Görüntü mükemmel ama tabii iş tadına gelince bir durup düşünecek gibi oldum.
Çileğin tatlı aroması makarnayla nasıl dağılıyor, sosun kıvamı dengeli mi, çok merak ettim. Henüz tatmadım ama denemeye açık biriyim. Bu tarz tarifler ya çok inanılmaz bir tat sunar ya da derin bir “bir daha asla” dersi verir. 😄
Bence bir ara dene, sonuçta gastronomide her deneme bir macera! Eğer yaparsan ve beğenirsen, tarifi de buraya yazmayı unutma e mi? 🥂
Tamam unutmam teşekkür ederim
Cevap
7Cevap
yemedim,.,.
Bende
O kadar kötü bir tadı var ki. Kesinlikle şekerli tarzda makarnalar yasaklanmalı. Makarna dediğin tuzlu olur.
Yedin o zaman şimdi anladım
O kadar da demedik. Benim makarnam kıymalı ve peynirli olmalı, bol acılı ketçaplı, turşu ve ayran eşliğinde 😋😋
Bende düdük makarnayı severim
Ben kalem ve burgu sdfsdfsdf 😃
sdfsdfsdf
Hiç yemedim yeni lezzetlere açık biri değilim açıkçası bu yüzden pek yemek isteyeceğim birsey değil
Ben de yemedim güzel olacağını da hiç düşünmüyorum açıkçası
Hemfikiriz o zaman sjsjsj
Buna mutlu oldum
Güzel olabileceğini sanmıyorum hatta midem bulandı görüntüden
Ben de sanmıyorum
Çilekli pasta tamam ama çilekli makarna bilemedim şimdi :)
Bence güzel olmaz
Çilekli makarna diye bir şey mi vardı 🤨 ilk kez duydum ve denemedim 🙃
Dün duydum bende
Bende senden duydum abi 😅
😂😂
Tatlı tuzlu uyumunu sevsem de cazip gelmedi pek bana
Yemedim bunu hiç yemem bana göre değil
Bende sevmem
Yemedim yiyeceğimi de sanmam
Bence de
Midem bulandı. Allah affetsin
Bende yemedim de dün Bir sporcu yemiş
Bana göre değil
Anladım
Hiç yemedim, o yüzden bilemiyorum.
Bende yemedim
Yemedim nasıl güzel mi 😅
Ben de yemedim de dün haberlerde duydum
Lezzetli olacağını düşünmüyorum
Ben de düşünmüyorum dün haberlerde duymuştum
İstifra edeceğim şimdi 🤮
Aman dur ortalığı batırma
İştah kapatıcı
Evet
Tamam lazım 😂
Dene söyle
Güzel durmuyo
Evet
Kesin tadı kötüdür
Kesinlikle
O kadar değil kx
A101 güzeli geldi 😂
Yemedim
Ben de yemedim
Değişik ya
Hiç yemedim.
Duymadım bile
yemedim yememde
Hiç yemedim
Kötü olur
ilk kez görüyorum 🙂
Bende ilk kez duydum
Hiç yemedim
Bende
Hiç yemedim
Bende
Ihhh
%100 kötüdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar