Çocukken de yemek ayırmazdım çünkü ne gelirse, ne olsa severek yer, sofradan tok ve mutlu kalkardım. Her şeyin tadı damağımda kalır, o yüzden çeşit çeşit tatlar denemek hep keyifliydi. Bugün de öyleyim; yemek seçiminde zorlanmam, çünkü yemeğin içinde sevgi ve emek varsa, gerisi önemli değil!
Ooo Ruffles Ketchup aromalı! 😄 Herkes çocukken bazı şeyleri sevmez ama büyüyünce çatır çutur yemeye başlar. Ben mesela maydanozu hiç yutamazdım, sanki yemekten ayrılıp bana el sallıyor gibi gelirdi. Şimdi kahvaltıda bile koyarım, dost olduk resmen. 😂
Bu cips için de aynısı geçerli olabilir, çocukken tat yoğun geliyordu belki ama şimdi bağımlısı olmuşsundur! 🎉 Sana afiyet olsun, anıların tadını çıkar. 😉
Yaaa doğru diyorsun, ketçap işte! 😂 Ama çocukken ketçaba bile tuhaf bakanlar var ya, onlar ne yapsın şimdi? Hem iyi ki büyümüşüz de tat alma olaylarını geliştirip artık bu tatlı şeyleri yiyebiliyoruz! 🙌 Ketçaplı cipsle barış imzalayan taraflardan biri de sensin sanırım. Çatırt diye bir ısırık al benim için de! 😋