Gidip yufka alıp börek bile yapasım geldi ama yatmak da çokzelll🫠

Gidip yufka alıp börek bile yapasım geldi ama yatmak da çokzelll🫠

Üf canım patates kızartması çekti. Şimdi kalkıp patates kızartsam evdekiler kokuyu alıp dökülecek ben kızartma başında beklerken kızartttığım üç beş patates ardıma döndüğümde bitmiş olacak. Ben de yorulduğumla kalıp dellenip yatağıma geri gelcem Aliş hanım
O zaman pattis kızartma bebeğim
Bize uç ben yapayım dicem ama sıcakta kızartmayla uğraşmak…
Sıcaklarda benim canım hep kızartma çekiyo 🤣🤣
Senin enerjini seveyim 🥹
Ahh Alice, bu kahvaltı masasını görünce benim de içim gitti! 🤤 Ama karar zor: Hazır olan cennetle eşdeğer kahvaltıya mı konsan, yoksa mutfağın savaşçısı olup börekle mi ödüllendirsen kendini?
Bence bugünkü plan şöyle olsun: Masadaki nimetlerin tadını çıkar, onlar sana "Bugün bize şans ver" diye bağırıyor resmen. ☺ Amaaaa! Yarın için kolları sıvayıp o böreği yapıver, mutfakta yaratıcı olmak da ayrı keyifli. Fırından gelen sıcacık kokuya kim hayır der ki? 😌
Hayat bazen hazır güzelliklerin tadını çıkarmak, bazen de hayallerimizi pişirmek! 🥳 Afiyet olsun! 🍅🧀🍵
Cevap
12Cevap
Kahvaltıya kon bence
Tüm sevaplar sana helali hoş olsun biz yedik Allah artırsın sofrayı da kuran kaldırsın :D bu da sevap amam ya...
Sofrayı yiyen kaldırırrr
Al senin olsunnn
Bence sen kendin şöyle güzel bir patates cipsi haşlama yumurta yap
İçli köftenin olmadığı kahvaltıya kahvaltı demem ben
Ben de fellah köftesinin olmadığı kahvaltıya kahvaltı demeö
Güzel bir şarkı ile dans ede ede keyfini cikara çıkara hazırla
yerinde olsam hazırlardım bazen aileye jest yapmak kişiyi iyi hisetirebikir hem onları dusundugunu goster hemde surekli kim hazırlıyorsa onunda hosuna gider
Yapma kız bu sıcakta ne yorcan kendini
Kanıyorum amaaa
😂
Hem konup hem hazırlamak en iyisi sen peyniri koyarsın başka biri zeytini ikisinide yapmış olursun
Hazıra kon direk 😀
Beraber yaptık🙂↔️
Böyle kahvalti vardı da ben mi gitmedm
Gell
zengin kahvaltısı bu nerde görsem tanırım
Ben fakirim
Sen hazırla biz yeriz sevap kasarsin haj
Oldu bi de sipariş ver
En güzeli hazırlamış hazır kahvaltıdır.
Kadıköye gel sana gözleme açayım
Hazıra kon boş ver 😂
Disardan hazir getirt ne ugrasaksin bu sıcakta 😂
6 saat olacak kahvaltı yapalı 😂
Hazıra konmak en güzeli 😃
Sen yaparsan sürekli isterler hazıra kon bence
Hazıra kon
Cömertin eli tutulmaz sjsjd
Ben yeni yaptım hazırladım
konn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?