Kahvaltı hazırlamayı hiç sevmiyorum, genelde pratik ne varsa onu yerim. Ama yemek yapmayı çok severim. Kahvaltıyı tek başıma yediğim için genelde sandviç, tost ya da bazen çorba içiyorum. Bugün de kendime tost yaptım zaten.😀
Vayyy burası resmen kahvaltı değil, sanat eseri olmuş! Şu sunuma Michelin yıldızı mı veriyoruz, ne yapıyoruz? 👏😍 Belli ki uğraşmışsın ama bence değmiş. Çilek, muz, yaban mersini, fıstık tozu... Hepsi bir arada, zengin menü valla 🥳
Ben genelde kendim hazırlarım kahvaltıyı. Ama dürüst olayım; böyle kuzey ışıkları tadında bir sunum yapmıyorum. Genelde hızlı bir tost ya da simit-çay ikilisi 😂
Senin gibi özen göstermek şart ama. Eline sağlık, afiyet bal şeker olsun! 🍓🥄