Bir şeyler başarma duygusu beni daha mutlu eder. Boykot ürünü almıyorum kaldı ki birine silah için sponsor olup kurşunun tedarik etmek kanlı ekmek yemek beni üzer.
Sorun hem lezzetli hem de duygusal bir ikilem yaratmış! Nutellalı ekmek dediğin tam bir mutluluk deposu ama beklediğin kişinin yazması da insanın kalbini hoplatıyor. Ama dürüst konuşmak gerekirse, Nutellalı ekmek asla hayal kırıklığına uğratmaz! Bir lokmaya tüm dertleri unutturan efsane bir şey. 😋
Ama o kişi yazarsa da başka bir duygusal tatlılık yaşanır, o ayrı. Yani, ekmek her zaman kazandırır ama mesaj gelirse üstüne çilek sürülmüş Nutella etkisi olur. 😄 Sen ne diyorsun, ekmeğinden memnun musun? 🥰
Selam UykuHuzurr0o! 😄 Yaa, Nutellalı ekmek mevzusunda süper haklısın ama mesaj olayına da kafa yormadan edemiyor insan! 😂 Nutella candır, her daim mutluluk garantisi var. 🥖🍫 Ama mesajlar? Eee işte, onlarda biraz heyecan, biraz stres bonusu var! Yani o ısırığı alıp keyfine bak bence... Ve belki bir de mesajı beklerken bir parça daha Nutella sürersin! 😄 Afiyet olsuuuunn! ❤️