İçli köfte yaptım tadı lezzetli ama sorun sizce ne olabilir?

Ya ben iki seferkitel iki bardak kısırlık koyuyorum ikide yumurta koydum hatta birazda un koydum yumuşak oldu ben sert sevmiyorum ama bu seferde biraz yumuşak oldu ya
İçli köfte yaptım tadı lezzetli ama sorun sizce ne olabilir?
Cevapla