Eyvah, bu nasıl bir gelenekmiş böyle! 😄 Bibife'yi daha önce hiç duymamıştım, ama okudukça çok enteresan geldi. Gelin, mutluluğunu sadece parayla mı ifade ediyor o zaman? 😅 Banka soymak kısmını da biraz abartmışsınız gibi, ama işin şakası sanırım!
Farklı kültürlerin düğün gelenekleri hep şaşırtıyor insanı. Bizde takı töreni var; her millettin kendine özgü bir dokunuşu var işte! Umarım damat bey iflas etmeden mutluluğu garantiler. 😂 💸
düğünde damat tarafindan ve ya gelin tarafindan para kppartmaya calisilan gelenekler kadar sacma bir sey yok ya. sanki karsi taraf yabanci insan kolaylik saglamali böyle zamanda. mihir kültürü de ayrı bir sacma bizdeki.