
Sevdiğim adam ile nasipse yaz sonunda sade bir nikah ile evlilik düşünüyoruz. Aileler tanıştı şimdi de isteme olacak yakın zamanda. Nişanı da isteme ile birlikte ailemin evinde yapmayı planlıyorum. Annem pide lahmacun yaptırıcam dedi bende tepki gösterdim ne o öyle sünnet düğünü ya da mevlüt gibi dedim, istemiyorum dedim. Ben böyle yemek masasına kanepe tarzı ve ikramlık malzemeler hazırlamayı düşünüyorum, sakallı poğaça, kanepeler, sarma, mezeler ve sütlü tatlı çeşitleri gibi. Sevgilim ile de minik bir pasta kesip daha önceden aldıracağım dilimlenmiş minik pastalardan da masaya koyacağım. Böyle daha güzel ve mantıklı olmaz mı sizce arkadaşlar. Hem göze hem mideye hitap eder?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer