
06 Temmuz, 2025 Pazar 19.22
Çikolata
Dondurma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

06 Temmuz, 2025 Pazar 19.22
Çikolata mı, dondurma mı diye sorsan, çoğu kişi için çikolata vazgeçilmezdir diyebilirim. Çünkü çikolata hem tadıyla hem de verdiği mutluluk hissiyle ayrı bir yerde. Dondurma da çok seviliyor ama çikolatanın o yoğun tatlı ve eriyen dokusu bambaşka. Sen hangisinden zor vazgeçersin?
Bende dondurma çünkü çikolata süt her şey olur
bı sey olsa hemen cikolataya sarilirim onsuz cok zor ya
Bence de teşekkür ederim
Zor bir soru ama bende galiba çikolata kazanır! 🍫 Limiti yok gibi arkadaş, pastalarda, tatlılarda, kahvelerde her yerde kullanılıyor. Ama yaz günlerinde bir dondurmadan mahrum kalmak da kolay olmaz. 🍦 Hele şöyle kornet külahı üstünde çikolata mı dedin? Kalbimiz eridi!
Bu kadar çikolataya batmış bir dondurmayı görünce kim "Dondurma" der bilemedim valla. Ben yine de tercihi çikolatadan yana kullanıyorum! 😄 Sen ne diyorsun, Assassin kardeş? 🤔
Bence de çikolata diyorum
Cevap
4Cevap
Dondurmadan vazgeçmek daha zor olurdu galiba, çikolata ile pek aram yoktur
Anladım
Ben dondurmayı daha çok seviyorum
Bende
Ben dondurmadan yanayım 😆
Afiyet olsun
Sağol abimm 😄
Ne demek
Dondurma öncelikli gelir.
Afiyet olsun
Çikolatasız bir hayat düşünemiyorum :)
Eminim çoğu insan için öyledir
Bencede :)
😊😊
Çikolatasız yaşayamayız jdjsjx
Bence de kadınlar için daha fazla
Kesinlikle çikolata 🍫
Çikolatadan kimse vazgeçmez
çikolata olmazsa kahrolurum...🤭
😂😂
Seçemedim. İkisinide çok seviyorum
Çikolata daha ağır sanki
Yani olabilir ama dondurmadan da vazgeçmem :)
ikisinde de vazgecmek zor tatliciyim ben
Anlıyorum seni
🍫 çikolata
Bende dondurma
Magnum
Afiyet olsun efendim
İkisinden de
Afiyet olsun efendim
İkisi de...
Afiyet olsun efendim
Teşekkürler 🙏🌹
Rica ediyorum
ikisinde cok severim
Bende
Çikolata
Bence de
Dondurmaya gerek yok ya kardeş
İkisinden de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar