🍮Ekler mi yoksa magnolia mı, bir kaşık alma hakkın olsa hangisini seçerdin?

Benim favorim kesinlikle magnolia! Özellikle çileklisini görünce içim kıpır kıpır oluyor 😍 Ama eklerin o çikolatalı hali de insanı zorluyor tabii... Bir kaşık alma hakkın olsa sen hangisini seçerdin? Yorumlara yazmayı unutma! 👇

Ekler
Magnolia
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
11 ay
Süper Soru🤩
🍮Ekler mi yoksa magnolia mı, bir kaşık alma hakkın olsa hangisini seçerdin?
Cevapla