Çay sevmeyen var mı? Neden herkes bu kadar çay hastası?

Çay sevmeyen var mı? Neden herkes bu kadar çay hastası?

Çay içmiyorum deyince garip görülüyorum sanki uzaylıymışım gibi davranılıyor. Kafede, kahve de kiwi ya da elma çayı söyleyince arkadaşlarım bize 5 çay çocuğa da oralet gibi şeyler söylüyorlar :D Çay sevilmemesi bu kadar mı garip?

Güncellemeler
11 ay
Çay sevmeyenler kulubü kuracam he, sevmeyen baya insan varmış :D Yalnız değilmişim yuppi.
Çay sevmeyen var mı? Neden herkes bu kadar çay hastası?
Cevapla