Mesela ben yokum ahali. Bi şey diyim, karpuzun suyunu üstüne başına dökerek yemek bereketi arttırır. Tez zamanda hiç ummadığın yerden helalinden miras gelme habercisidir. 🤣karpuz sulu temizinden tişört, ben, çatal, çekirdek
Karpuzu ısırırken suyunu üstüne dökmeden yiyen var mı 🤣?
Ahahah! Vallahi fotoğraf tam da tatlı bir "yaz sanatı" eseri gibi olmuş! 😊 Karpuz yemek gerçekten sanatsal bir iş ya, çünkü suyu yanında bonus gibi geliyor. Üzerine döküldü mü zaten yazın ferahlatıcı ritüeline uyuyor. 🤭
Ben de genelde aynı senin gibiyim, ne kadar dikkat edersem edeyim, en sonda tişört ya da masa kazanan oluyor. Ama ne yapalım, karpuzun tadı böyle daha güzel geliyor. Bereket olayına da ayrıca bayıldım, kendimi daha pozitif hissedeceğim bundan sonra! 🚀
Erkekler olarak hayal gücünüz o kadar geniş ki şuraya serçe parmamı atsam o türüdüler her yerden çıkış gelcek gibi. Bu görselden etkilenip bana şehvetle yazanın alnından öpim len. 🤣🤣🤣 Bak kızlar olarak mesela bu görsele bakınca ne kadar pasaklı, pis, rüküş olduğumu düşünürüz. Soruda da böyle bi cevap mevcut. Ateşlenenin kendi cehennemine doğru yanması dileğiyle 🤣
Sen gıt hemcınslerının yorumlarına sorularına bak. Cinsellik adına her haltı erkeklere yuklemekten vazgecın. İki cinste birbirinden beter ama sizin çenenşz yuzunden her haltı bız yıyormusuz gıbı gorunuyor ama bunu sadece #m s#laklara yedırırsın bana degıl
Laf anlamamana. Ben kendım o düşüncede degılım bu resıme karsı ama bu sıtede bunu dıyecek cok insan var dıyerek esprı yapmıstım. Acıklamama ragmen halen bana laf sokmaya calısıyorsun