Güncellemeler
11 ay
Açıklama, sevgili olmayı pek düşünmüyorum yoksa bin liralık da her türlü hediyeyi kabul ederim etmeliyiz de sevgililik amacıyla görüşmemiştim ondan sanırım bu soruyu sordum
Fazla mı sizce onu seçmemeli miydim yoksa iyi mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Extra istediğin şeyler için ödemeyi sen yapmalısın. Bu Erkeklere bu kadar yüklenmenin anlamı yok. Hepsi dizilerde ki gibi lüks yalılarda yaşamıyor.
matcha içerken dikkat et bağırsaklarda beklenmedik pörtletmeler yapabiliyor.
Sevgi satılık değildir.
250 lira ney ki gayet normal djdmcmfmcmc
Parasız erkeklerle görüşmeyin awk
bir kız hep öyle yapıyorsa ayrılırdım çok düşüncesiz biri
250 tl veremiyecek kadar fakirsen sevgilide yapma bir zahmet gizli ühe
Çok haklısın askim yapmasin bi zahmet
Yo eğer sevgiliysek hep bu şekilde erkek ödemeli bir de düzenli ekstra hediyeler almalı
Düşünceli bir erkek böyle yapar, kızların hak ettiği minimum budur
eskortsun benim ayarımda bir erkekle olamazsın zaten kekonun biri çakıp atar yakında
Şimdi her şey o kadar ki zaten
250 tl para mı
Niyr fazla olsun
Ödesin bi zahmet
250 TL neki ya
Sen ne vereceksin
Senin ananın herkese bedavadan verdiğini vermicem
Kadın düşmanı it
Abi ne