Sipariş verdiğiniz yiyecekler karşısında beklediğiniz dışında bir şey gelirse ne yapıyorsunuz?

Yaa sabah canım da poğaça çekmişti. Pastane yakın, ama üşendim. taksici abiyi aradım poğaça, açma dedim. eve gelene bak. ben şok, hem boyutlari çok küçük hem olmamış. iç harcı falan kokuyor. aradim abiyi nereden aldın diye? . bugün gidicem pastaneye, ya ayıp surda yediğimiz şeyler kursağımızda kalıyor. parada veriyoruz hakkıyla yapın bari 😒
Sipariş verdiğiniz yiyecekler karşısında beklediğiniz dışında bir şey gelirse ne yapıyorsunuz?
Sipariş verdiğiniz yiyecekler karşısında beklediğiniz dışında bir şey gelirse ne yapıyorsunuz?
Cevapla