Son içtiğiniz şeyi karşılıklı içmiş olsaydık, ben ne içmiş olurdum?

Güncellemeler
1 yıl
Yeme içme fenomeni sponsor @Gezelimmaksat ✨ katkılarından dolayı teşekkür ederim ✨ Herkese iyi eğlenceler 🥳
Son içtiğiniz şeyi karşılıklı içmiş olsaydık, ben ne içmiş olurdum?
Cevapla