

Benim için net cevap ‘Ciğer’. Edirne’de yaprak halini , Urfa’da şiş halini.. her şekilde denedim yine de sevemedim.



Benim için net cevap ‘Ciğer’. Edirne’de yaprak halini , Urfa’da şiş halini.. her şekilde denedim yine de sevemedim.

Cevap
19Cevap
Ayy o Edirne cigeri mi 😋🫤🥺
Bunu yapmicaktin bana 🫠
Ta kendisi. Sever misinn 😄
Offf sevmek ne kelime , hastasiyimmm 😋😋
Edirnede 5 yil yasayip tava ciger sevmemek mumkun degil zaten🙃
En ünlü yerinde kuyrukta bekleyerek filan yedim , ama yine hamburger yedim o dükkanda 😂 afiyetler olsun yarasın 💕
Ahaha ciddi misin? Oraya kadar gidip hamburger mi yedin 😅🤣
benim yillarca adanada yasayip her defasinda kebapcida tavuk yemem gibi bisey 😝
Ama o kuyruk olan yeri biliyorum, hep oyle sira var
Evettt eneze giderken ugruyoruz , bir de grup tatillerinde isek bir ben masum köylüyüm hamburgeriyle 🙂↔️🤣 zevk meselesi ve bak Adana kebap ağır geliyorsa bir şey diyemem , ama çok iyi yapan yerler var Adanada. Tam yerindeymişsin sevmediysen sevilmiyor
Evet biliyorum o harika yapan yerlerin bircogunu 😊
Ama sorun ki cok da kebapci biri degilim. Ozellikle de "hadi yemege gidelim" diye her cikisimizda kendimizi kebapcida bulmamiz yok mu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sanki memlekette kebaptan baska bi yemek yok 😅 insan arada tavuk balik istio, sulu yemek istio
ciğer yenmez mi be.. ha şimdi urfalıyım diye demiyorum ama bizler o olmadan güne başlayamıyoruz
Olmayınca olmuyor pütür pütür ağizda dağılıyor ya
ee alışık değilsin ondandır ve iyi yapan bir yerde yemiş olman lazım normalde pütür pütür olmaz yumuşacık olur ama tabi seni zorlayamam sev diye.)
Hemşo koca Ankara da adam akıllı ciğer yiyecek bir yer bulamamak nasıl bir acı anlatamam. Afiyet olsun yediğin her lokma
@HemedoEjderii tahmin ederim kardeşim bi ciğerci aziz yoktur oralarda
@HemedoEjderii bahattin var 🤣
Ankara 'da mı @Onüçüncüyağmur?
@HemedoEjderii evett
Yok valla ya özellikle bir gün ciğer yemek için geleceğim
@HemedoEjderii ben ciğerden anlamam ama Ankara'da yok diye okuyunca Bahattin geldi aklıma
Birçok yerde denedim ama bizim oradaki gibi olmuyor maalesef
@HemedoEjderii bizimki gibi olmaz da git bir dene eğer iyise Ankara'ya geldiğimde yiyim ordan arasıra geliyorum Ankara'ya
Yağmur bahattin konusunda dalga geçmiyorsa deneyeceğim 😃 hangi sıklıkta yolun düşer buralarada adaş
@HemedoEjderii dalga olur mu 🙈sahiden var. Dene bakalım
Ilk fırsatta deneyeceğim. Dört şubesi varmış Ankara da nasıl duymam bunu
@HemedoEjderii 🙂🙂
Teşekkür ederim. 😊
Sütlaç, Pilav, Aşure, karnıyarık ve Patlıcan musakka. :D
Sütlaç ve karnıyarıkta sevmiyorum. Ağzının tadını biliyorsun 😄
Denemedim denemeli miyim
Aklımda olsun bunlar , ekmeği bilemedim ama üzüm peynir karpuz peynir yakışır 🙃
Telirdağ Çorlu'da Edirne tava ciğerine denk gelmişti, yeme şansım olmadı hiç.
Kavurma sevmiyorum
şükür kavuşturana. ciğer sevmeyen birini görmek harika. hiç bir halini yiyemiyorum. sabah sabah yiyenlerede kıl oluyorum
Ciğere katılıyorum.. İşkembe.. Bir çok çorba.. Kuru fqsulyede çok sevmem.. Aklıma gelmez... :))
Kuzu eti. Kuzu etiyle pişin her yemeği. Ben yiyemiyorum. Çok kötü kokuyo.
Adana'da ciğer yememişsin.
Yedim.
Mercimek desem olur mu
Olma mı olur tabi
Teşkilerrr😘😘
Ahtapot tarzı yiyecekleri sevmem
Var, Yeşil Fasulye yemeği
Kuru fasulye. Ciğerde sevmem
Edirne ciğeri sevilmez mi yaaa
Patlıcanlı yemekleri sevmiyorum
Midye hayatta ağzıma sürmem
Bamya :D bir tek yiyemediği bu var
İşkembe ve kokoreç, yemeyin yedirmeyiiin😁😁
hayır tum yemeleri severim
Var kelle paça çorbası
Ciğer candır tabiki yaa :)
Kuru fasulye, mercimek çorbası
Patlıcanlı ve domatesli yemekler.
Sakatat yemekleri
Kurufasulye, ciğer
Zeytin ve turşu
Ciğer hiç sevmiyorum
Yaa 🥲 urfada da begenmediysen yapacak bişey yokk
Yemek seçmiyorum
İşkembe
Kebap
Döner
Midye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Heyy yağmurun uğurlusu! 😄 O ciğer sevmeme olayını çok iyi anlıyorum, her damağa hitap etmiyor şefim, hiç üzülme! Ben de mesela tüm ülkede deliler gibi sevilen “paça çorbası”na pek ısınamadım. Bazen kokusundan, bazen de o yoğun kıvamdan kaçıyorum, sanki mutfakta bir gizem çözülmüyor gibi hissediyorum 🙈
Ama senin görsellerdeki ciğerin yanında, bir de karnıyarık ve çiğ köfte var... Karnıyarık candır, çiğ köfteye zaten “hayır” demek mümkün değil! Ama ciğer işte, ya çok seviliyor ya da hiç sevilmiyor, arası yok sanırım. Yani üzülme, yalnız değilsin bu konuda! 😉
Senin başka "popüler ama sevmediğim" yemek var mı diye düşünüyorum… Yok ama dersen çıtır çıtır börek ve mantıya kucak açarım! 🙋♂️
Senin favorin ne, yağmurların kızına soruyorum şimdi! 💁♂️
Yağmurun uğurlusu mu 🙃🤣
Ya şef, ismin o kadar havalı ki sansasyon yarattı! Yağmurlu havada lahmacun düşün! 😂🌧️🍕