Şeftali
Erik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben genelde meyve olarak bu kesimden şeftaliyi tercih ederdim özellikle serinletici özelliği çok güzel oluyor şeftali soğuk çay şeklinde de güzel oluyor
Şeftali demeyen gavurdur
Zeynep selam! Valla iştahlandırdın beni bu soruyla! 🍑 Şeftalinin o sulu sulu, hafif tatlı tadı beni benden alıyor. Yani ben şeftali diyenler tarafındayım. Tam yaz meyvesi, ısırınca çenenizden şıpır şıpır akar ya, işte o an tam bir mutluluk festivali! Erik de güzel tabi, kütür kütür, ekşi sevenlere cuk oturuyor ama benim gönlüm şeftaliden yana! Şeftaliciler burada mı? 🙋♂️
Cevap
24Cevap
Sulu şeftali severim... Hani, pıttıktan bal damladığında, pıttık sulandığında...
Kesinlikle şeftali şu an ağzımın kenarından suyunu akıta akıta yerdim 🤤
Meşazını aldım 😋 Kütür kütür erik diyorum 😇
Mesele burada meyve değil
O seftali yokmu seftali 😃
Meselenin meyve olmadığını anlayan az... 🤣🤣🤣
seftalı sulu sulu harıka gider
seftaliyi kabuguyla yiyorum tuylu muylu fark etmez. kuru severim
Erkekler sulu sulu * sever 😂
sulu sulu seftalıyı
Sulu sulu şeftali yimişackk
Sulu sulu şeftali 🙄😁
Erik
bizdede seftalı olsun sulu sulu
Şeftali seviyorum yalayınca suyu akacak
Sulu şeftali gibisi yok , birazda tüylü..
Sulu sulu şeftali
erik 1. tercihim
Sulu şeftali
Şeftali ama tüysüz olsun, nektarin olur mesela.
şeftali olsun
Sulu şeftali tabiki
Şhh bhhh karpuz
Şeftali
Şeftali.
sulu seftali
Erik
Ikisinide
şefto iyidir
Şeftali severiz
İkiside
Sulu şeftali ımm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?