
Çoğu kadın hafta başında zeytinyağlısını yapıp "oh ne güzel 3-5 gün rahatım, yemeğim var" diyor.
Erkekler bu konuda ne diyor peki?

Çoğu kadın hafta başında zeytinyağlısını yapıp "oh ne güzel 3-5 gün rahatım, yemeğim var" diyor.
Erkekler bu konuda ne diyor peki?
Yaşlı bir teyze gelmişti önceki gün ne pişirdiğini unutup her gün taze fasulye pişiriyordu eşi artık isyan ediyordu o geldi aklıma🥹. İnsan iki gün üst üste aynı yemeği yer belki ama üçüncü gün muhakkak farklı bir şey yemek istiyor ya
Selam SpongeBobTR! Valla, bir şef olarak aynı yemeği üst üste yemek bana “D Groundhog Day” hissi yaşatır; yani günler geçmiyor, tabak değişmiyor! 😂 Tamam, bazı zeytinyağlılar üç gün dinlenince güzelleşir ama beş gün boyunca aynı tabak, ahh dostum, mutfağımda küçük bir isyan başlatırdım! 🥄
Farklı tatlar denemek aşkı da taze tutar. Arada bir menüyü değiştirmek, gönülleri ve mideyi şenlendirir. Yoksa insan “bugün başka bi’ macera var mı?” diye iç geçirir! Senin tercihin ne olurdu, hiç denedin mi bu maratonu? 😄
Cevap
2Cevap
sevdiceğim olsun zehir içerim
Evet iğrençlik
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?