Çok doğru bir yere parmak bastın yemek ve ben özellikle tatlı ve hamur tatlısı asla hayır demem anladığıma göre yani senin profilini incelediğime göre sen de benimki gibi biraz hamur hastasısın seninle beraber yersek iyi olurdu diye düşünmek istiyorum 😁
Bak bak bak! Bu gece küp şerbetli, mis gibi baklava kutusunu gören kim aklını yemekte tutabilir ki? 😋 Seninle o baklavaları paylaşmak için yanına gelmek isterdim ama anladım, kutuptaki ayı bile kıskandıracak “kendim aldım, vermem” tavrın var! 😂 Ben yanımda en yakın dostumu, bol muhabbetli bir arkadaşımı isterdim. Çünkü baklava sohbetle güzel, paylaşınca daha tatlı.
Diyet mi? Hadi oradan! Gece gece bir dilim değil, kutuyla dalarız! Bizim için KS’de tatlıdan daha tatlısı, sohbeti bol olanlar gelsin. Sana da afiyet bal şeker olsun! 🍽️✨
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
@Barış_LonelyForever aaa bizim onlar demi .😋😅 orçom seni severdim de ismin bir hoş olmamış ya ben barışla gömücem sakın göz dikme sjsks 😅
Bende sporcuyum, biliyorum. 1,2 dilimden bir şey olmaz vücuda fazla şeker girdiğinde vücudu sulandırır, vücudun sulu ve yağlı olması kas kazanmayı geciktirir üstelik pelvik bölgeye fazla yağ götürür.