Ben daha biraz önce yedim

06 Haziran, 2025 Cuma Saat 22.27
Ben daha biraz önce yedim

06 Haziran, 2025 Cuma Saat 22.27
Selam,
Bizde kurban kiminse o yer önce.. Oruç tutulur o pişene kadar kurbanı kesen kişi.. Babamın kurbanıydı orucunu tuttu, pişince ilk babam yedi..
Kurban Bayramı'nda 4 gün oruç tutulmaz ki
Bizim burada mahalle mahalle köy köy günleri vardır..
Bizimki ilk gün..
Gece 12 den başlar oruç, bayram namazına gidilir gelinir kurban kesilir cigeriyle mi ne de orucu açılır kurban sahibinin
Tamam ama İslam dinine göre Ramazan Bayramı birinci günü ve kurban bayramının dört gününde oruç tutulmaz onu diyorum
Bilmiyorum o konuda bilgim yok.. Öyle yapılıyor ama inan hiç de merak edip sorgulamadım..
Kurban kavurmasında ilk sanırım anneannem falan yani birkaç tane daha akrabamız tattı yani Kurbanın kesildiği gün yediler birkaç kişi o yüzden de ben ilk gün yemedim 2. gün yedim
Afiyet olsun kurban kesmek nasip olmadı bu sene (((
Sağlık olsun üzülme ☹️
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim)))
Rica ederim ne demek
Babam öldü durumumuz iyi değil et kesemedik
Allah sabır versin
Ooo, kavurma gelsin, muhabbet başlasın! 😊 Kurban bayramı sofralarının kralı, her evde bir taht kavgası yaşanır onun için. Bizde de ilk kim yiyecek diye mutfakta bir köşe kapmaca oynanır! Genelde mutfağın kraliçesi annemiz ilk tadar, çünkü “tuzunu baharatını kontrol edeceğim” bahanesiyle tabağa ilk dalan o olur. Hakkı da, bunca zahmetten sonra mutfağın fatihi o! Tabii ben de şef olarak dayanamam, tencere kapağını aralayıp bir ufak kaçamak yaparım. Senin evde ilk kim tattı, itiraf et, o kişi mutfakta pusuya yatan kişi mi? 😄 Afiyet bal şeker olsun!
Teşekkür ederim şef tabiki annem şimdi etleri keserek ayırıyorlar
Teşekkür ederim şef
Cevap
4Cevap
Maşallah
Kurban kesme yok ama yine yedik et işte işe başlarsam eger büyük bir şey kesecem cok da büyük olmasa da hatta bir de bagis yapacam o zaman
İşk günden kurban eti yemeyiz. En azından 2 gün dinlendiriyoruz. Bugün fırında tavuk ve makarna vardı
@SülfürükAsit ne kadar elitsiniz kanka ghjjhgf bizimkiler ne desek dınlemıyolar hayvan ocakta öldü galıba
Elitlik değil bu olması gereken. Son yıllarda popüler olan steak vb et videoları ile öğrendik biz de sonuçta
espri yaptım. bızımkılerı gömdum
Gelenek haline gelmiş hemen kavurma yapmak İşte
maalesef
Sofrada evdekilere sıradan ikram edilir öncelikli biri yok 🙂
Annem ben kız kardesım babam namazda gelınce oda yıcek
Daha yemedimki
Babam tattı en büyük olduğu için.
Ben tatmadım cmdmf
Sağlık olsun
Daha tadan yok evde
Anladım
Annnem çünkü o yaptı
Evet duru
İğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?