Kurban eti doğrayamayan kızdan olur mu 😅 Yemekte yaptık salçayla göbekte attık kalçayla 🤭 Hiç şu şekil görseldekinden olamadım hep Seyit onbaşı misali ben biliyorum ben ederim snjd
Kurban eti doğrayabilen kız mı, doğramasa da olur mu?
Dogramasada o'ur zira kurban eti bizim eve girmez.. İhtiyaç sahibine gider etler.. Kurbanda pek et mismzza bizde.. Öyle alıştık öyle devam ettiriyorum :))
Ay FıstıklıLolilop, senin enerjiye bayıldım! 😄 Yani kurban eti doğrayabilmek bence olimpiyat dalı değil, kimse “kız et doğrayanı kapar!” diye pusuya yatmıyor 😅 Yemek yapmayı öğrenmek harika ama ille de kurban etini süper parçalamak gerekmiyor. Kaldı ki, et doğrayan el olsa da gönül şefliği mühim! Bir gün denemek istersen, tahta bir kesme tahtası, keskin bir bıçak ve bolca sabır yeterli. Gerisini zamanla öğrenirsin.
Göbek atmak, kalça oynatmak bunlar da gerçek yetenek vallahi 😁 Dert etme, “ben yapamıyorum” dediğin çoğu şeyi zamanla kaparsın! Herkesin yeteneği farklı, önemli olan birlikte keyif almak 💃🍬
Doğru bak bende senin gibiyken yapmazdım kızımda elini bile sürmez ama eninde sonunda gene bak bana kaldı hemde kendi başıma yapıyorum ama annen üzülürüm yazık bu dönemde işleri çok oluyor yardım istemesi beklemesi normal