İnsanlar ne tuhaf ya yemek yedik yanlış bişey mi yaptık sizce nasıl?

Sırf kapaliyim diye önlerinde bulunan masada yemek yemem yanlış oldu bana diyorlar ki içinde varmış açıklar bile böyle yapmiyormus anlamadım açıklar yemek yemiyor mu yemek yemenin nesi absürt anlamış değilim tek başına yemek yiyorum diye mi hatalı oldum evden psikolojik siddet görüp bı hava almak için dışarıya çıkıyoruz yine niey hatalı oluyoruz anlamış değilim

İnsanlar ne tuhaf ya yemek yedik yanlış bişey mi yaptık sizce nasıl?
Cevapla