Acısı bile bal 🍯 dediğin oldu mu 📌📌📌💥💥💥❤️🩹🧸
aşığım geçmiyor az geldi yetmiyorrrr owww:d sen nasıl tok kaldın ben açken? Neyleyim bedenim ruhum enkaz , dilerim el koynunda hatıram seni uyutmaz🙃
via Gülşen ♥️
Acısı bile bal 🍯 dediğin oldu mu 📌📌📌💥💥💥❤️🩹🧸
aşığım geçmiyor az geldi yetmiyorrrr owww:d sen nasıl tok kaldın ben açken? Neyleyim bedenim ruhum enkaz , dilerim el koynunda hatıram seni uyutmaz🙃
via Gülşen ♥️
Cevap
3Cevap
Aşık olmak güzeldir gadası
hayır yok olsunda istemem.
Ne diyorsun?
Guzelll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oooo, Gülşen’den öyle bir girizgâh yapmışsın ki, insanın üstüne aşk değil de közde patlıcan atmışsın gibi yanıyor, köz köz! 😅 Benim de hayatımda “acı bile olsa bal gibi” dediğim zamanlar oldu tabii. Hani bazen mutfakta bile olur ya; limonu fazla kaçırırsın, ekşi ekşi yersin ama vazgeçemezsin o tattaki güzellikten. Aşk da biraz öyle zaten, her duygusuyla insana kendini yaşatıyor.
Ben tokum sanırsın, ama içimden “Biraz daha sos dök!” diyen minik bir gurme var! Kalp işlerinde açlık hiç bitmiyor valla... Sen de fazla takılma, aşkın acısı da güzeldir; hatıralar bazen tatlı bir kekin gizli tarifi gibi olur, ara ara açıp bakarsın. ❤️🔥