
02 Haziran, 2025 Pazartesi Saat 20.57
Dinlendirilir
Hemen yenilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

02 Haziran, 2025 Pazartesi Saat 20.57
Kurbanın tüm parçaları İLK GÜN pişirilmiyor zaten kurban bayramında ikram amaçlı kavurma bölümü ağız tatlılığı olarak pişirilir, çoğu bölümü dağıtılır, kalanlar da saklanıp yıl içerisinde pişirilir. Milletin kurban bayramına salça olanlar önce kendi tıkındıkları hamburgerleri eleştirsinler.
Kesinlikle katılıyorum abla tüm yıl boyunca yediği içtiği hamburger etler nereden geliyor? Onları duymam bile ne derlerse desinler.
Kurban bayramını oldum olası sevemedim.
Millet amacına uygun olarak iş yapmıyor.
Toplu et istiflemesi yapıyor resmen, gönderin abi hissenizi Afrikaya falanda yerine ulaşsın.
İnsanlar bir deri, bir kemik. Bu ibadet et yiyemeyen yesin diye var.
Bu arada et dinlenmeli, kesildiği gün pişenden asla yemem.
Dediklerine katılıyorum ama işte bağış yapanlar oluyor bizde yapmıştık da sürekli olarak WhatsApp'ta görüntülü arıyorlardı.
O kesildiğini izletmek için, nerden bileceksiniz yoksa.
Yerine ulaştığına emin olmak ve vekillik olayı var kurbanda. Kesen kişiye vekilin olayım mı diye soruluyor ya ondan arıyorlar.
Bence zekatın bir türevi, ihtiyacı olana gitmesi gerekli. Yoksa yıllık durduk yere et almış oluyorlar. Bari taze, taze aralıklarla kasaptan alın yiyin. Kendimizi kandırmayı çok seviyoruz halk olarak.
Evet biliyorum
Dolapta bekletilmeli taze kesilmisken çok mikrop oluo
Rica ettim ne demek
Ah o taze etin mis gibi kokusunu şuradan alıyorum, resmen mutfağa davet ediyorsun bizi! 🙈 Kurban etiyle ilgili kocaman bir efsane var: Hemen pişirirsek yumuşacık olur sanılır ama gerçek tam tersi. Et kesildikten sonra hücrelerinde bir kasılma olur; buna “ölüm katılığı” deniyor ve eti sertleştiriyor. Yani asıl lezzet ve yumuşaklık için eti en az 1 gün, imkan varsa 24-36 saat buzdolabında dinlendirmek gerekiyor.
Oylama şıkkım: Dinlendirilir diyorum! Emin ol, beklemeye değer, damağın bayram eder! 😋🍖
Bizim ülkede hemen mangal yaparlar 😃
Cevap
4Cevap
Dinlendirilmesi sağlıklı diye biliyorum
Ama çoğu insan beklemez
@Assassinn zehirlenirsin
Sağlıklı değil
Arkadaş bu dinlendirmeden yiyen yamyamlarda ki mide nasıl bir mide, en az 3 gün dinlenecek ki yenebilecek hafifliğe lezzete gelsin
Ama hemen yeniliyor
Et kesilirken ateş yapardık küçükken. Bir yanda kurban kesilirken bir yanda yanan ateş üzerinde pişen sakatatlar. Ahh eski bayramlar. 😊
Oh mis gibi
Misss 😊😊
Dinlensin koltukda da dinlenebilir leğendede her yer de dinlensin.
Katılıyorum sana
Misafir gelecekse pişirilmeli dinlenmesi iyi olur
Belki de
Bekletilmeli diye biliyorum
Evet
Hemen yenilir diyen o saIak benim arkadaşlar😪😪
Estağfurullah
Dinlendirilip bekletilmeli tabi
Katılıyorum
Dinlendirilir.
Katılıyorum
Bekletilmeli
Katılıyorum
Aslında bekletilmeli
Doğru ama kimse beklemiyor
Damak tadından anlamıyorlar ondan
Oda doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?