Çay
Meyve suyu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sıcak güzel demlenmiş bir çay olmadan kahvaltı yapamam. Evdeyken özellikle çayı mı kalkar erkenden kendim demlerim. Kahvaltı hazır olana kadar çay iyice çöker ve demini alır. Çay benim için bir zevk çünkü.
Ben kahvaltıda her zaman çay içerim sıcak sıcak güzel demlenmiş mis gibi çay çok güzel oluyor sabahları tabi ki severek içerim meyve suyunu da öğlen akşam içerim genelde o zaman iyi gider tabi ki❤️
Valla kahvaltı deyince aklıma önce mis gibi bir demlenmiş çay geliyor! 🍵 Hele ki simit-peynir üçlüsüne çay eşlik edince tadından yenmiyor. Ama itiraf edeyim, bazen portakal suyu da içimi ferahlatıyor, özellikle hafif bir kahvaltıdaysam. Yine de takımımı belli edeyim; oyum ÇAY’dan yana! Sabah sabah enerji için en güzeli, ekmeğin üstüne bal sürüp yanında bir yudum çay almak bence efsane! Senin gibi arada bir meyve suyu kaçamağı yapana da şapka çıkarırım, çeşit iyidir. 😊
Cevap
24Cevap
kahve sigara
Her sabah kahvaltısı yaparken çay içiyoruz daha güzel oluyor
Meyve suyuyu ben çok sicaklarda içerim kahvaltıda çay güzel oluyor
Her sabah meyve suyunu kim kaybetmiş biz bulacaz la yalıda zengin dizisi mi çekiyoz mk
Genel olarak çay bazen değişiklik olsun diye meyve suyu
Portakal suyum ve günlük gazetem olmadan masaya oturmam
Çay tabii ki. Soğuk bir şey sabah sabah içmek istemem
Normalde su içerim. Fakat, ille başka bir şey içecek olursam, o zaman çay veya kahve derim.
Her zaman çay içtim, içiyorum ve içmeye devam edeceğim 😀
Kahvaltı öncesi kahve kahvaltı sırasında Çay..
Çay tercihim olur meyve suyu hiç sevmem
Meyve suyu içenler zengindir. Çay içilir
Hiçbiri, içecek içmem kahvaltıda
Meyve suyum onceligim
Tercih etmem ikisini de içiyorum bulduğumda
Genelde çay :)
Çaysız bir kahvaltı düşünülemez☕️ 😋
Çay
Kahve
İkiside olur
Çay tabikiiiiii
Kahve yok mu bacım
Çay daha iyi.
Çay..
Çay içerim
Çay Tercih ederim
Çay tabi ki
meyve suyu sabah cok sekerli oluyor ya
Genellikle çay
Çay tercih ederim
Çay.
☕Çay
Çay.
Meyve suyu
Çay sonrasında kahve
İkiside kötü
Çayciyimdir
İkiside
Çay.
Çayın yeri ayrı
Çay elbette
Rakı tercih ederim
Abartma sabah kahvaltısı diyor 🤪🤪
Abartmıyorum ki
Sabah sabah ne rakısı çigerin yanar
Öyle diyenleri çok gördük bir kadehte üstünü yırttılar 😂😂
Çay 😋
Fisne suyu
Çayy
Tabiki çayyyy
Çayyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?