Arkadaşlar pırasa yemeği yaklaşık 1 aydır buzdolabında. Isıtıp yesem bişey olur mu?

Olur mu sizce?

Arkadaşlar pırasa yemeği yaklaşık 1 aydır buzdolabında. Isıtıp yesem bişey olur mu?
Cevapla