Tost arasına domates, turşu, ketçap, mayonez sıkar mısınız?

Tost dediğin sade olacak diye bir kural yok, ben tostun içine hayatı sığdıranlardanım!
Peynir zaten sabit ama onun üstüne şöyle:

Domates? Kesinlikle! Sıcacık tosta o domatesin yumuşayıp suyunu salması ayrı bir lezzet.
Turşu? Efsane olur! Hele çıtır çıtır kornişon varsa, tostun içinde küçük bir sürpriz gibi.
Ketçap + Mayonez? Bolca! Hele o ikisi karışınca tost resmen fast food’a terfi ediyor 😄
Ben sıkarım kardeşim! Tost tost değil, resmen festival olur. Parmaklarım bile yalanacak kıvama gelir.

Ama tabii klasikçiler "sade kaşar" der, saygım sonsuz. Ama ben “lezzetli kaos” seviyorum tostta 😎
Sen nasıl seversin? Minimalist mi, yoksa sen de tostun içini bayram yerine çevirenlerden misin?

Tost arasına domates, turşu, ketçap, mayonez sıkar mısınız?
Tost arasına domates, turşu, ketçap, mayonez sıkar mısınız?

#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™

#yemektekendimibuldum 😊😊😊

Güncellemeler
1 yıl
@KızlarSoruyor paylaşımı Allah aşkına yeme içme konusuna alır mısınız. Ne yaptıysam yaz stilinden vazgeçmedi sitem. Hayır tostun yaz stili ile alakası ne çözemedim.
Tost arasına domates, turşu, ketçap, mayonez sıkar mısınız?
Cevapla