"Bu yemeği tok olsam bile yerim" dediğiniz yemek var mı?

Dün biraz taze fasulye ve pilav yedikten sonra üzerine mangal yapıldı şantiyede. Yememek olmaz tabii. Her zaman için midede boş bir yer bırakmak lazım :D :D :D

Bu yemeği tok olsam bile yerim dediğiniz yemek var mı?
Bu yemeği tok olsam bile yerim dediğiniz yemek var mı?
Bu yemeği tok olsam bile yerim dediğiniz yemek var mı?

#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™

#yemektekendimibuldum 👈👈👈

"Bu yemeği tok olsam bile yerim" dediğiniz yemek var mı?
Cevapla