Dün biraz taze fasulye ve pilav yedikten sonra üzerine mangal yapıldı şantiyede. Yememek olmaz tabii. Her zaman için midede boş bir yer bırakmak lazım :D :D :D



#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™
Dün biraz taze fasulye ve pilav yedikten sonra üzerine mangal yapıldı şantiyede. Yememek olmaz tabii. Her zaman için midede boş bir yer bırakmak lazım :D :D :D



#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™
Hamburger, pizza, uykuluk, sarma veee tabii ki tatlı :D şerbetli tatlı çok sevmem ama sütlü tatlıları kolay kolay kaçırmam.
Yediğime değmesi lazım her yerde yiyemem, herkesin elinden yiyemem
Ne gömülür bunlar.
Tok olsam bile yerim dediğim yemekler çok mesela et ya da tavuk türü yemekler ya da yaprak sarma ve patlıcan dolması diyebilirim gerçi şekerim düştüğü için tok olsam bile beni yemeye zorlar 😄
Bir gün seninle gömelim ne var ne yok :D
Rica ederim 🌹😊
Et deyince benim için akan sular duruyor. Yemeği yiyorum arkadaşım veya kardeşim bir köfte ekmek ya da kavurma yiyelim diyor. Hemen hazırlanıp yola düşüyorum 😊
Evet bende öyle :D
Mantı, patates kızartması, köfte, iskender, adana kebap, pide, yaprak sarması neyse... Bu liste uzar da gider sevdiğim bayıldığım bir çok yemek var yani anlıycağınız say say bitmez sjsjsjsj
Hepsi de harikaymış.
Ah o midede hep "Acil Durum Yedek Bölmesi" var ya, işte o bölüm asla dolmuyor! 😂 Benim için o boşluk en çok anne köftesiyle doluyor (ilk fotoğraf)! Tok olsam da tabaktan bir tane eksiltmeden duramıyorum. Hele yanına biraz pilav, domates… Mis.
Ama şimdi dürüst olalım, sarmanın tazesi de fena baştan çıkarır. Üçüncü resimdeki çiğ köfteyi görünce de gözüm dönüyor. Ben "Anne köftesi" diyor ve köftemin hatrını yedirtmem diyorum! Senin acil durum yemeğin hangisi?
Cevap
13Cevap
Tok olsam dahi bir şey yiyemem 😂 ama 3 litre su içmek zorunlu maalesef 😂
Aralıklı oruç mu.
Yok
şu an çay dışında bişey istemem
Çay da güzel.
Yaprak sarması tok olsam dahi yerim.
Çerez gibi gidiyor :D
Kesinlikle..
Öyle bir yemek yok ben tok olunca bir lokma bile yiyemem
Ben yerim 😂
Mide geniş 🤣
Yeterince 😂
Köfte , mantı, makarna , hamburger, lahmacun, içli köfte, döner , İskender vs vs
Bunları yer miydin sen
Yok toksam öldürseler yiyemem ben sonra midem bulanıyor
Azıcık yer bırak bir şey yerken. Ne çıkacağı belli olmaz :D
Menü belli midenin kapasitesi belli naosan olmaz yani
Yaprak sarması, salçalı makarna, künefe (tokum ama yerim jfkdkd)
:D :D
Sıralıyorum: çiğköfte kavurma kelle paça ciğer sarma kısır
Tam benim kafa :D
Ciğer hariç
Ahahaha 😀
Yaprak sarması illa ağzıma birkaç tane atarım 😀
Çerez gibi gidiyor müdürüm :D
Güzel bir Çıtır kanat Mangal olsa hadi yiyeyim bari derim
Olurdu valla soslu :D
Ben tok olunca yemekten iğreniyorum yeniden açıkana kadar kalıyor ama yinede noodle yerim
kessinlikle sarma bir kere cok estetik cekici bir goruntusu var gel beni ye diyor
Öyle bir yokmuş şu an düşününce fark ettim ki toksam dövseler bile yiyemem
Bol acılı adana yerim..
Acılı olan Urfa olmuyor muydu 😀
Ben acısı da danayı yiyorum hep 😂
Sarma ve biber dolması
İkisi de süper :D
Hemde nasıl 👍😂
Tavuk döner diyeyim 😄
Soslu dürüm :D
Şirdan, mumbar 😋😋😋😋
İlk defa şırdan diyen bir kadın.
Yaprak sarması ve sarımsaklı yogurtlu soslu mantı
Sarmayı birde bizim oranın yaprağı ile yesen bayılırsın. Bu zamana kadar sarma yememişim dersin.
@zorundamiyimefsane İskender Kebab
Harika. Ama iskenderin eti hakiki et olacak yani.
Kabak cicegi dolmasi ne kadar tok olsamda yerim abi✌
Tok olduğum da yemek yiyemem
1. kofte o sarma yerim
Yaprak sarması kesinlikle
sarma baba sarma her türlü yenir
Zeytinyağlı yaprak sarma.
Mantı, yağlama, lahana sarması
Fazla yemek yiyorsunuz sizler dolma kafi bana 😊
Hamburger, patates yanında cola ile😀
Sarmayı yok olsam bile yerim 😅
Hamburger
Bana göre hamburger yemek eziyet her yerden mayonez ketçap fışkırıyor.
Ben cok seviyorum ya. Kibar kibar da yiyorum yani cok fazla bastırmadan elimle sos akmayacak sekilde. Sostan cok peynir seviyorum tat vermesi açısından
Mantı
Aynen güzel gider yoğurtlu yoğurtlu.
Patates salatası ve Sivas köftesi
Çok güzel.
Sarma, tavuk ızgara
Tavuk ızgara soslu olduğu zaman müthiş oluyor. Bak aklıma geldi canım çekti :D
Evet ya 3 saat sosta dinlenmesi lazım
Çiğ köfte
Evde yapılan mı hazır mı?
Evde yaptım da güzel olmadı
Özkek pilavi
Onu bir türlü yiyemedim.
Hayırlısı :D
Özbek mantısı yemiştik eşimle hoşumuza gitmemişti. Ondan sonra bir daha denemedik bir şey :D
Sarma da 😅
Lahmacun
Döner
İçli köfte var
Yaprak sarması
Hayır yok
Sevdiğim her şey
Çiğköfte
Yaprak sarmasi
İçli köfte
mantar sote
Yaprak sarması
Sarma sarmaaa
Mantı
Hayır yok.
Döner bol. soganli
Bence de :D
Lahmacun
Dolma olssa da yesem
Yaprak sarma
Köfte sarma
sarma
Sarma ve hamburger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?