Bakarken bile canı çektiren tatlı: Suçlu mu masum mu ⚖️🍰?

Çilekli pastaya bakarken hep aynı şey gelir aklıma... Tatlılar gerçekten masum mu, yoksa bize masum gibi görünüp işledikleri birer lezzet suçu mu? 🍓✨ İçinde yumuşacık bir kek katmanı, üzerinde parlak bir çilek sosu ve o mis gibi krema... İlk bakışta '' ne zararı olabilir ki?'' dedirtiyor. Ama sonra fark ediyorsun; bir bakış yetiyor canını çektirmeye, bir lokma yetiyor tüm diyetleri unutturmaya... 🙈🍴 Bazen insanın karşısına biri ya da bir şey çıkar, ne kadar masum görünürse görünsün seni içine çeker, baştan çıkarır. İşte bu tatlı da öyle biraz öyle... Suç işlemiş gibi oluyorsun ama pişman olmuyorsun. Belki de bazı '' suçlar'' , masumca işlenir... Ve tadı damağında kalır 🩷 Peki sence bu çilekli pasta; gerçekten suçlu mu? Yoksa sadece fazla tatlı olduğu için mi öyle görünüyor? 😋🍰 💬 Yorumlara bekliyorum! Senin kararın ne olurdu? 😇 🤤

Bakarken bile canı çektiren tatlı: Suçlu mu masum mu ⚖️🍰?
Bakarken bile canı çektiren tatlı: Suçlu mu masum mu ⚖️🍰?
Cevapla