Çilekli pastaya bakarken hep aynı şey gelir aklıma... Tatlılar gerçekten masum mu, yoksa bize masum gibi görünüp işledikleri birer lezzet suçu mu? 🍓✨ İçinde yumuşacık bir kek katmanı, üzerinde parlak bir çilek sosu ve o mis gibi krema... İlk bakışta '' ne zararı olabilir ki?'' dedirtiyor. Ama sonra fark ediyorsun; bir bakış yetiyor canını çektirmeye, bir lokma yetiyor tüm diyetleri unutturmaya... 🙈🍴 Bazen insanın karşısına biri ya da bir şey çıkar, ne kadar masum görünürse görünsün seni içine çeker, baştan çıkarır. İşte bu tatlı da öyle biraz öyle... Suç işlemiş gibi oluyorsun ama pişman olmuyorsun. Belki de bazı '' suçlar'' , masumca işlenir... Ve tadı damağında kalır 🩷 Peki sence bu çilekli pasta; gerçekten suçlu mu? Yoksa sadece fazla tatlı olduğu için mi öyle görünüyor? 😋🍰 💬 Yorumlara bekliyorum! Senin kararın ne olurdu? 😇 🤤

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar