Niye girmeyelim a aaağ geceler uzun karnımız aç mı kalsın😋

Niye girmeyelim a aaağ geceler uzun karnımız aç mı kalsın😋

Cevap
25Cevap
çok açsam yaparım
Girerim canım ne isterse onu yaparım zerre de üşenmem dmddkshs
İşte aranan iştah💕
Yemek söz konusu olunca kokoreç bile sarmışlığım var.
Yaşamak için yiyenlerdenim.
Zerre pişman değilim.
Yemek söz konusu olunca kokoreç bile sarmışlığım var.
Yaşamak için yiyenlerdenim.
Zerre pişman değilim.
Akşam saat 10'dan sonra bir şey yememeye dikkat ediyorum. Çünkü vücudun da dinlenmeye ihtiyacı var..
Kendim için asla üşenmem ama bazen kardeşim abla iki yumurta kırsan der o zaman üstüme müthiş bir üşengeçlik çöker.
Gündüzu hep yaparim ama geçe yapmaya çok uşanirim ya 😅
hayır yapmam eger cok acıkırsam dolapta olan yemekleri yerim
Eskiden üşenmeyip yapardım şimdi yapmak içimden gelmiyor yaşlandım mı ne
eğer canım istiyorsa, hiç üşenmeden girer yaparım
Eskiden yapardım. Artık daha düzenli saatler
Artık 24 saat açık restoranlar var. İnternetten sipariş veriyorsun geliyor
Yemek yapmak için saat kaç olursa olsun üşenmem.
Kendim için asla yapmam ama çocuklarım isterse seve seve 🤗
Akşama kadar insanların karnını doyuran ben gece girip yemek falan yapamam kendime özellikle
Mutfağı yıkıyorum lalsşsşs
Yıkıyorum derken 😳
Eğer uyku yoksa girer yaparım.
Gece yemek yenmez hazımsızlık yapar
@TheOneTheyMissed teşekkürler zaten biliyoruz.. ve nadiren oluyor
Sen yiyebilirsin sorun yok 😂
@TheOneTheyMissed teşekkürler yaa izin verdiğin için 😅
Yok ya ne izni sen izin alacak birine benzemiyorsun 😂 Bana da yaparsan olur 😜
@TheOneTheyMissed evet aynen öyleyim de kimseye yapmıyorum maalesef 😅
Aşk olsun ben kimsemiyim 🤣
@TheOneTheyMissed eee tanıyorum ki😅
Tanısan yaparsın sanki 😂
@TheOneTheyMissed tanıyıp güvendiğime yaparım tabi ki..
Neyse soruyu işgal etmeyelim iyi geceler 😊
İsgalci miyiz biz 😲 Bi selam ver madem isgal etmeyelim diyorsun. Hem ben yemek yapmayı biliyorum ki 😏
Gece girmek Yok diyetteyim 😅
Kilo olarak dönüyor sonra
Açken yapmisligim çok
girerim, yapmışlığım da var
Yaparim ama rejime girdim🙂
Acıkıyorsam kahve içerim genelde
Hayır yapmam ne bulursam yerim
Girerim tabii ( yapabildiği max tost)
Cok olmustur yapmisligim.🙃🙃
Bu kötü huyum maalesef var ((
Yapmam en fazla ekmek domates yerim
Evet arada öyle çılgınlıklar yapmışlığım var
O ne ispanak mi maydonoz mu
Çok büyük bir zevkle yaparımm
Ekmeğe çikolata sürdüm 😂
Bu saatte girmem ya
Yaparım açken uyuyamam ki
Hiç uğraşamam aç aç yatar uyurum
Açsam evet miğde bulantısından iyidir
Noodle yapıyorum.
yemek= sandviç o saatlerde benim için
kremalı mantar mı yapıyorsun
Yok genelde hazır yerim
yapmadım hiç
Yaparım vallahii yeterki acikayim
Evi yakarım yapamam..
Yok ben üşenirim
Acikirsam cok
Üşenirim
Yaparım.
Sabah bile yapmam
Yemek yapan olsada yesek 😋
Gerekirse evet
Yaparım
Yaparım gece yemek yemek çok güzel bir şey
Uğraşmaya değmezim
Yapmam
Hiç erinmem karınımı doyururum
Yapiyorum bazen
Evt yapiyorm
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Offf Alice, gecenin bir vakti mutfağa dalmak, bence en büyük özgürlük! 😎 Hele ki ortada mantarlı makarna varsa, kim üşenir? Mutfaktan gizlice çıkan şehre zarar, ama karnımızı doyurmazsak ona daha büyük zarar! 😂
Ben böyle zamanlarda, ev halkı uyanmasın diye tencere kapağını “sessiz moda” alırım, kaşığı da uzaktan elimle tutarım. Uykulu gözlerle hunharca makarna karıştırmanın tadı da ayrı güzel! Mutfakta özgürlük varsa, kimse aç kalmaz! 🍝✨
Senin favorin nedir gece? Mantarlı makarna ise elini kaldır! 👀