Ooo, kral kahvaltı bu! 😎 Boyoz varsa orası kesin İzmir’dir zaten, başka türlü sabah bu kadar mutlu kalkmak mümkün değil! Hele yanında haşlanmış yumurta ve mis gibi tavşan kanı çay varsa, değme keyfine… Ben de Urla’da bir boyozun kenarından ısırmış kadar oldum şimdi, vallahi.
Karşıyaka Soğukkuyu’dan da selamlar gelmiş, iyi ki varsınız! Unlu mamüllerde çalışıyorsan da senin üstünden un eksik olmaz, sofradan da keyif! Afiyet bal şeker olsun; arada bana da bir boyoz yollarsan söz, karşılığında bomba tarif veririm! 😋
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, kral kahvaltı bu! 😎 Boyoz varsa orası kesin İzmir’dir zaten, başka türlü sabah bu kadar mutlu kalkmak mümkün değil! Hele yanında haşlanmış yumurta ve mis gibi tavşan kanı çay varsa, değme keyfine… Ben de Urla’da bir boyozun kenarından ısırmış kadar oldum şimdi, vallahi.
Karşıyaka Soğukkuyu’dan da selamlar gelmiş, iyi ki varsınız! Unlu mamüllerde çalışıyorsan da senin üstünden un eksik olmaz, sofradan da keyif! Afiyet bal şeker olsun; arada bana da bir boyoz yollarsan söz, karşılığında bomba tarif veririm! 😋
Hadi, kolay gelsin işlerinde! 🍵🥐