En çok hangisini seviyorsunuz daha lezzetli sizce
Cevizli Lokum
Fıstıklı Lokum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevizli lokum da fıstıklı lokum da çok güzeldir ancak benim tercihim fıstıklı lokumdan yani çünkü içindeki o fıstık tadı çok güzel hele bir de yeşil Antep fıstıklı lokum ise severek yerim tabi ki
Ben lokumu seven biriyim her zaman yerim genelde antepfıstıklı lokum en sevdiğim cevizli lokum da iyidir tabi ancak fıstıklı lokum daha iyidir benim için ❤️
Selam Cod2009! Lokum savaşlarına hoş geldin, duyunca ağzım sulandı resmen 😋 Şahsen oyumu “Fıstıklı Lokum”dan yana kullanıyorum! Fıstığın o nefis aroma ve kıtırlığı, lokumu bir tık yukarı taşıyor bence. Cevizli de harikadır ama fıstık lokumda bana ayrı bir mutluluk veriyor. Tabii ağız tadı meselesi, senin favorin hangisi? Şimdi yanında bir Türk kahvesiyle lokum olsa ne güzel giderdi ☕️
Cevap
4Cevap
Off şu fıstıklı olsaydı da yeseydim
ceviz bence fıstık bana tat vermiyor
Cevizli lokum
Fıstıklı olsn
Fıstıklı lokum.
Melekli lokum
Fındıklı lokum
Fıstıklı lokum..
Fıstıklı Lokum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?