Kışın vermem gereken 3 kilo vardı artık 6 kilo vermem gerekiyor sjsjs

Kışın vermem gereken 3 kilo vardı artık 6 kilo vermem gerekiyor sjsjs

Hazır yememek lazım. Kendi yemeğini kendin hazırlarsan bir yaşam çabası içinde kontrol altına alabilirsin. Diye düşünüyorum. Çağımızda aşırı kilo almak hazır gıdaları tüketmeden kaynaklı.
O sırada evde lahmacun yapan ben
Yani yemek deyince benim gibi bir Gaziantep'linin aklından geçenleri hayal bile edemezsiniz. Her şeyin yanında olmazsa olmazımız acı biber. Sahi aklıma takıldı, bitkinin kendini savunmak için salgıladığı kapsaisini neden bu kadar çok seviyoruz? Yeni tartışma açılmıştır hayırlı olsun... 😉😁
Abartma lütfen yabancı mutfakları görmeden en lezzetli yemeğin bizimkiler olduğunu sanıyoruz eminim ki fazlasıyla yanılıyorumdur, çünkü yemeklerimiz aşırı yağlı salçalı ve sağlıksız
Yanılıyoruzdur
Dünya üzerindeki ennnn lezzetli yemeklere sahip ülkeyiz
Tamam dediğin gibi olsun 😂😂
Alice valla haklısın ya, bu güzellikler sofrada dururken insan iradesine şaşar! 🙈 Hele o masadaki şahane yemeği görünce benim de şef yüreğim kıpır kıpır oldu – resmen “Beni ye!” diye bağırıyor! 😂
Kışın üç, yazın altı kilo… Valla kilolar bizim kaderimiz gibi. Ama şöyle düşün: Hayat, bir lokma keyifle güzelleşir. Canın çektikçe ye, sonra “denge” modunu aç. Salata da orada, o da ağlıyor yalnızlıktan… 🙄 Arada sporu eksik etmezsen, hem midene, hem kalbine iyi gelir!
Bu kadar lezzetli yemekte kilo vermeyi başaranlara saygılarımı sunuyorum, ama ben daha yeni antremanlara başlıyorum… 😂 Şef sözü, sen de dert etme – hayat yemekle güzel! 🍽️
Cevap
19Cevap
Bakıyorum da birileri yağlama yapmış gadası
Yok bu benim görselim değil
Hmm anladım
😂😂 vallaha bende aynı düşünce deyim
Bunun için doktora gidilebilir iştah kapatıcı takviye ya da ilaç verebilirler
Sorma ya ama lezzetli yiyeceklerde de suç. Lezzetlilerin kalorisi niye yüksek, düşük olması gerekiyorrr
Aynen öyle ben burada kendimi asla suçlu görmüyorum bu yüzden akşam bir lahmacun şöleni gelsinnn
Kasmayın bu kadar ya bence shdh aç ve mutsuz ölmektense tok ama mutlu ölmeyi tercih ediyorum sndhdh
Fit ve mutlu ölmek niye yokk
Fit de olunabilir de aşırı zayıf olmaya çalışanları anlamıyorum sjdjd
Yok ya o kadar da değil sjsjd
Aynen öyle ya şimdi ne yesem diye düşünüyorum. 😄😄
Gel bezelye yaptımm
Yani hep yeyip hem kilo verilebilse keşke de mi..
Keşke
Allah'tan kilo almayan yapım var yksa 70-80 kilodan asagyi goremezdm 😄
Nazar değer her yerde söyleme sjdjs
Türkiye diyet yapmak için uygun bir ülke değil :)
Kesinlikle trde diyet yasak olmalı
Shshsh kısın almam gereken 4 kilo vardı artik 7 var , dana gibi yiyip kilo alamadığım dönemlerdeyim
Zayıf insanlar bu dünyanın nimetlerine yüz çevirebilmiş nadide insanlardır hajdjd
En nefret ettiğim yemek. Görünce midem bulanıyor. Vıcık vıcık yağ.
Kim sevmez ki yağlama ben olsam hepsini mideye indiririm 😄
Evet bende onu düşünüyorum. Bu gerçekten çok büyük bir eziyet biz kadınlar için...
Yani gel de yeme bunu şimdi haklısın 😂 ayrıca diyorum sana sen hep güzelsin ihtiyacın yok diyete
Yani şu görseldeki yağlamaya hayır denir mi hiççç 🤤
Nasıl olacak bilmiyorum. Dünyanın en güzel mutfağına sahipken brokoli yemek kendime ihanet gibi hissettiriyor
Doğuştan bağışıklık sistemi kötü olanlar hiç kilo alamıyor. Varsın sağlıklı olun da kilo alın tek dert kilo olsun🌸🌸
Türk olmanın zorluğu işte. Türk mutfağı efsane yemeklerle dolu 😂
Aşırı itici bir görüntü
Kudurabilirsin
Denize gireceğin zaman burada şişme bot yasak dediklerinde görecem seni
Yediğin en lezzetli kebabın eşek etinden olduğunu öğren inş
Ohaa beduya bak yağ tulumu seni 😠
En azından ne eti belli olan şeylerle aldık o yağları 💅🏻
Etin kendisi mi söyledi ne eti olduğunu fzfsf
Hayvanı ben kestim😡
Gelme üzerime katil 😱
Bu gece rüyana geleceğin
Umarım seni eşek keserken sonrada kebap yapıp bana zorla yedirtmeye çalıştığını görmem😭😭
Maalesef onu göreceksin
😭
kuranıma bu KS deki en haklı isyan olabilir
E herhalde 💅🏻
Dünyada değil turkiyede yaşadığımız için vazgecemeyecegimiz lezzetler var tabiki
Ben rahatım. Allah vergisi ne kadar yersem yiyeyim asla kilo almıyorum acayip bir şey 😃
Kadınların mantıksızlığı işte..
o ne bee 10 kilo yağğ
Diyet yapmak için yanlış ülke de yaşıyoruz
Al benden de o kadar tam bir sınav dünyası😅
Boş ver ye gitsin afiyetle 😃
Yağlama.. Aşığıyım 🥹
Of buna bayılıyorum var ya
ay cok guzel gorunuyo ya lanet olmasin
Mazallah sağlık bozulana kadar
Kaç kilosun :D haklısın
Çok kiloyum
90 var mı
evet haksızlık
Brokoli de güzel Prenses.
Fit olmak daha tatmin edici
Afiyet olsun 😃😃
Az az ye
En iyisi bosvermek
Dünyaya bikere geliyoeuz boş ver ye gitsin 😁😁😁
Sorma ya
Hareket şart
Ben verdim kilo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?