Tamamını alamadığım için eşim kızıyor, sorun bende mi?

bugün mırra içelim diye tutturdu, dünya para baydık. Tamamını tek seferde yutamadığım için kendi kendine homburdanıyor, tek seferde içilir bu diye. Ne yapalım yani, sorun bende mi?

Tamamını alamadığım için eşim kızıyor, sorun bende mi?
Cevapla