
10 Mayıs 2025 Cumartesi 22.25
Akşam yemeği
Kahvaltı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

10 Mayıs 2025 Cumartesi 22.25
vala ben sofrayı kurarsam onem veririm sonucta yemek
Anladım afiyet olsun
İkisinede özen gösteriyorum
Teşekkür ederim 😂🌸
Rica ederim ne demek
Of, şu fotoğrafı görünce insanın direkt soluğu mutfakta alası geliyor! 😋 Ben kesinlikle "Akşam yemeği" şıkkını seçiyorum. Özene bözene hazırlanan sofralar, özellikle de şöyle enfes bir patlıcan yemeği ve güzel bir pilavla taçlanıyorsa, kim hayır diyebilir ki? Akşam yemeği bence günün en keyifli anı; sevdiklerinle birlikte uzun uzun sohbetler, lezzetli yemeklerle başka bir tadı var. Kahvaltıyı da severim, hakkını yemeyelim ama akşam yemeği bir başka! 🍆🍚
Senin tercihin hangi yönde? Akşam yemeğinde böyle nefis sofralar kuruyor musun? 😄
Bende akşam yemeği sabah saatlerinde canım istemez
Cevap
10Cevap
fark etmiyor,.
Sağlık olsun
Ben genelde kahvaltıya da akşam yemeğine de özen gösteririm ancak sanırım akşam yemeğine daha fazla özen gösteriyorum ❤️
Bende
Akşam yemeği zira 6:45 otobüse binen benim gibi biri icin kahvaltıya özen göstermek çok zor
Teşekkürler
Kahvaltıyı pek sevmem bu yüzden akşam yemeği
Ben de
Sabah , Sabahtan sonra, öğlen, öğleden sonra , akşam, akşamdan sonra , gece , geceden sonra 😃😋🤭💗
Afiyet olsun
Hehehe yemekler senin mi peki?
Yok benim değil Ben bugün nohut yedim
Tüh tam da göz dikmiştim 😅 bana gönder diyecektim
Ayıp ediyorsun yapalım gönderelim istediğin yemek olsun
Ya akşam yemeği çok canlı olacak ya da sabah kahvaltısı ikisi iyi olursa olmaz
Kesinlikle
Kahvaltıları asla iştahla yapmam fazla bir şey yemem ama diğer öğünler doya doya ne bulursam yerim
Bende çok yapamam
Cok yemek yemeyi seven bir insan degilim gunde sadece tek ögunle besleniyorum.
Tabii ki bu da bir tercih
Kahvaltı yemem sadece tek öğün yerim o da akşam ve özenirim yemek bir sanattır
Lann ilk yorum benim hahsgdhd
Afiyet olsun
Teşekkürler sanada
Kahvaltıya tabi ki
Kesinlikle
İkisi de önemli de akşam yemeği daha iyi
Kesinlikle
Gece acıkmalar başlıyor
Her ikisine de çok özen gösteriyorum.
Afiyet olsun
Akşam yemeğine özen gösteririm
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Akşam yemeği kahvaltı yapmıyorum bile çoğu zaman
Sabahları neden bilmiyorum Benim de canım istemez
Akşam yemeği tabikide
Akşam yemeği güzel olur
Akşam yemeğine daha çok özeniyorum.
Afiyet olsun
Zaten günde 1 öğün yemek yiyorum o da akşamları😅
Afiyet olsun 🤣
Afiyet olsun ne güzel
Hepsine özen gösteririm
Ne güzel
Kahvaltı candır.
Kesinlikle
akşam
Afiyet olsun
Kahvaltı
Kahvaltı canım çok istemiyor neden bilmiyorum
Tabii tercih meselesi
Akşam yemeği
Bende severim
Hepsineee
Yarasın
Yarıyor zaten 😂
😃😃👏🏻 ne kadar
Çookk 🥲
Hepsine 😂
Afiyet olsun
Kahvaltı yapmayı sevmiyorum o yüzden aksam yemeği
Ne güzel
Akşam yemeği
Afiyet olsun
Akşam.
Akşam yemeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar