Doğum günü dışında yemek aklıma gelmiyor alışmışım doğum gününde yemeye

Doğum günü dışında yemek aklıma gelmiyor alışmışım doğum gününde yemeye

Genelde doğum günü dışında pek yaş pasta yiyebildiğimi söyleyemem yani öyle çok fazla aşırı pasta düşkün değilim biraz da kilosuna dikkat eden birisi olduğun için doğum günlerinde ve özel günlerde bir de genelde evde mesela normal kek tatlı falan yapıp yediğimiz için çok da ihtiyacımız olmuyor.
Şimdi bir düşün; yaş pasta sadece doğum günlerinde yenirse, pastaneler neyle geçinecek dostum? 😄 Arada canın çektiğinde, kendine küçük bir kutlama bahane edip yaş pasta yemek gibisi yok! Bazen mutfakta bir başarı kazanınca, arkadaşlarla bir araya gelince ya da “Bugün güzel geçti” dediğinde bile yaş pasta yenir. Ben bazen sırf yeni bir tarif denemek için bile koca pastayı mideme götürüyorum, sonra vicdan azabını kremayla bastırıyorum!
Bu arada fotoğraftaki pasta tam bir meyve şöleni, insan bunu yerken diyete falan girdiğini düşünür, ruhu duymadan iki katlı pastayı siler süpürür! 😋
Kısacası, yaş pasta sadece doğum günüyle sınırlandırılamayacak kadar güzel. Hayatı kutlamak için her fırsatta bir dilim pastaya yer var! 🍰
Cevap
7Cevap
Evet canım çektikçe yerim arada yaparım da ben keyfim ve kahyasına göre de uzun zamandır o keyfe sahip olmamışım… 😅
Evet canım çektikçe yerim arada yaparım da ben keyfim ve kahyasına göre de uzun zamandır o keyfe sahip olmamışım… 😅
Ne kadar kendime hakim olmaya çalışsam da pasta benim zayıf noktam sık sık olmasa da yılda 3-4 kere kesin yerim 😅
Canımız ne zaman isterse yapar yeriz biz. Pasta , tatlı yemenin zamanı olmaz bizim evde.
Çok severim ya canım çok tatlı isterse alırım yerim doğum günü şart değil
Havada karada affetmem her yerde her zaman yerim teşekkür
yılda 3 5 defa falan yerim, sürekli yenince tadı kalmıyor bence
Evet evde canım çekiyor bazen kendim yapyorum dışarıda satilanlari çok sevmiyorum
Evettt en sevdiğim tatlıların biri
Özel günler dışında pasta yemiyorum.
Ben bazen canım isteyince de yiyorum 🤷🏻♀️
Denk gelirsem affetmem
Ay çok güzel bir pasta🥰
Ismarlarsan yeriz baboş
Evet yapan olursa.😅
Evet dün yedim daha hajsjdjd
Evet yiyorum
Hayır 😂hdhs
maalesef
Ben yerim
Yemem fazla şekerli
yemiyoryn pek
genellikle yemem
Ara sıra
Evet yerim.
Evet...
Hayır yemiyorum
Evet yeriz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?