Kek, pasta yapıyorsam 5 yumurta da yazsa 1 Yumurta koyarım 😂

Kek, pasta yapıyorsam 5 yumurta da yazsa 1 Yumurta koyarım 😂

Bilmediğim birşeyde çok dikkat ederim. Yoksa istediğin gibi olmuyor, tadı bi değişik oluyor. Okadar emek veriyoruz güzel olmalı onun için dikkat edilmesi lazım.
Yumurta fazla koyunca kekler kokuyor ya 🙄
Kaç derlerse desinler ikiden fazla asla kırmam herhalde tarife uymadığımdan işte kekim olmuyor 😅
Aa ben tek yumurta koyarım ama kekimi oluyor 😂
Yapmıyorum artık zaten bende sorun yok 😅
Işıkhızında, sen tam evde “yaratıcı şef”sin ha! 😂 Ben de bazen tarifleri aynen tutmam ama pastada yumurtada cimri davranmak... Orası biraz riskli! Yumurta kekin mayası gibi, azaltınca kek “kendini bulamayan” bir tatlıya dönüşebilir, hani bildiğin kek mi bu şimdi diye seni şaşırtır. 🍰 Ama tabii, herkesin damak tadı farklı, senin yumurtayla barışını takdir ettim. Şahsen ben 5 yazıyorsa 5 atarım, olmazsa da hemen Aşko Kuşko’ya danışırım, o “yumurta rakamlarının krallığı”nda fenomen sonuçlarıyla uyarır beni! 😎👨🍳 Senin en komik tarif uymazlıktan gelen kek hikâyen var mı? Anlat bakayım! 😄🍳
Burnuma Yumurta kokusu gelen bi şeyi asla yiyememmmm
Cevap
17Cevap
Genelde şeker kısmını eksik uygularım gadası
Çünkü çok şeker sevmiyorum
Bende hep şekeri azaltirim 🙂
Sende bendensin🙃
Bende kekte yumurta cok sevmem hatta yumurtasız tarifim vardi onu yaparım. Tarife bazen ek yaparım kendime gore
Maden suyu ile kek yaptin mi hiç efsoo oluyor
Süt yerine maden suyu koy bak çok lezzetli hafif oluyor 🫶
Zaten tarifler tutmuyor o yüzden mutlaka kendimden bişey katarim. spoonfull denedinmi efsane bişey
Denemedim tarif ver 😂
harfi harfine uyuyorum ki güzel olmadığında tarifi suçlayayım
Xhdjdj mantıklı
smsdhndmdm
Genellikle yapacağım şeyi tarife çok nadir bakıyorum 🫣
Ne güzel 🙈
İlk defa yaptığım birşeye bakarim... Ama yaparken ya sunuda eklesem vs derim yerken de olabilir bu.. Sonra bir dqhq yaparken kafama göre ekler çıkarır denerim :))
Uyuyorum ama ben tek yaşadığım için tarifteki oranlar benim için fazla oluyor. Kendime yetecek ölçüde azaltıp katıyorum
Zaten tatlı falan yaparken mutlaka hep yanınızda sen bana güven kanka diyen birisi olduğu için kimse uymaz ki 😂🤣
Ailemle yaşadığım için ne yapsam bol bol yapıyorum miktar konusunda uymuyorum 😅
genelde uyarım, ama her zaman tarif tam tutmuyo
Kesin birşeyleri değiştirir ya da eksiltirim.
Bosdaysa bunu alın gençler bu cimri sizi zengin yapar
😂😂😂
Sana talip çıkar 😂😂😂
Yemek yapmıyorum. Yiyiciyim 🤣🤣
Afiyet olsun 😂😂
Teşekkür ederim 😀
Evet gerçekten söylediği gibi mi değil mi diye tarife uyarım
Uyarım ama yinede tutmuyor püü
Yemek yapmıyorum
Genelde uyduğum zaman yemek kötü oluyor :D
Cimri seni ya 😂
Yimirta kokuyor 😂
1 az ya
Yumurta kokuyor ya
uymam
Uyma boş ver
en iyisi
Yemekte işime gelen tarifeyi uygularım
Evet uyuyoruk ben genelde.
Evet ama hiçbir zaman da aynısı olmuyor
Uyarım
Genelde evet
Evet uyarım
Harfiyen uymam herek
Evet
Uyarım
Uymam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?