
26 Nisan , 2025 Cumartesi 21.19
Tatlıdan sonra Tuzlu
Tuzludan sonra tatlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

26 Nisan , 2025 Cumartesi 21.19
Genelde tatlıdan sonra tuzlu yemek daha keyifli geliyor bana! Tatlının o tatlı etkisi biraz daha geride kaldığında, tuzlu bir şeyler yediğinde tadın dengelendiğini hissediyorum. Ama tuzludan sonra tatlı da cezbedici olabilir, özellikle de akşam yemeğinden sonra.
Ya benim bununla ilgili çok garip bi damağım var tatlı yiyince tuzlu çekiyor hemen biraz tuzlu yiyorum sonra yine tatlı çekiyor tatlıya geçiş yapıyorum çok garip mesela çekirdek yiyorum bu anda tatlı çekiyor kek yiyorum sonra yine tuzlu çekiyor keke devam ediyorum bi ara bi elimde tatlı bi elimde tuzlu vardin😂
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Yok, kesinlikle tuzlusan sonra tatlı derim. Ben tatlı bir şey yedikten sonra tuzlu yesem aşırı tuhaf hissediyorum. Mesela neden önce yemek yiyoruz da tatlı yemiyoruz misali. Bana göre insan vücuduna ters bir şey bu diyebilirim. Ha elbette yiyene de saygı duyarım ama ben asla tercih edemem.
Tuzludan*
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ediyorum
Teşekkür ederim eig için 🙏🏻
Rica ederim
Ah be Assassinn, işin sırrı kahraman yumurta gibi ortada! Ama benim tercihim kesinlikle "Tuzludan sonra tatlı" olur. Tatlı yemeden önce tuzlu güzel bir giriş yapınca, tatlının hakkını daha bir veriyorsun. Restoranımda da önce güzel bir tuzlu atıştırırım, sonra o muhteşem tatlıya doğru yol alırım, tadı damağımda çılgın bir şölen yaşarım! 🍰🥨
Senin tercihin ne? Tatlı mı başlasın, tuzlu mu? Anketin bence doğru cevabı "Tuzludan sonra tatlı"dır, çünkü tatlıdan sonra tuzlu yemek, sanki film sonunda fragman izlemek gibi, biraz garip oluyor. 😄🤌
Ben karışık gidiyorum sjsjsh 🤣
Cevap
10Cevap
fark etmiyor bana..
Anladım
Benim için sırası önemli değil. Yeter ki içlerinde tiramisu, baklava, künefe olsun
Güzel olur
Kesinlikle tuzludan sonra tatli diyenlerdenim... tatli'dan sonra kahve ve soda gider 😊
Kesinlikle katılıyorum
Ben tuzludan sonra tatlı yerim genelde yemeklerden 1 saat sonra tatlı yerim ❤️
Afiyet olsun
Tatlıdan sonra tuzlu, tuzludan sonra tatlı ajajsjsjskdkd
Heyt be
Ben tatlıyı sabah hemen kalkınca bile yemek yemeden yerim 🤣
🤣😂
Tuzludan sonra tatlı
Afiyet olsun
Teşekkürler
Rica ediyorum
Tuzludan sonra tatlı daha iyi olur
Kesinlikle güzel gidiyor
Değisir moduma bağli😀
😌😌
Önce tuzlu sonra tatlı
Afiyet olsun
Ekler miii oooo 😻😋💕✨
Tabiki sever misin
Aşkimm o benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😻💕
Düğün ne zaman
Hepsini bana verin fark etmez 😍
😃😃
Çünkü ben en güzelini daima sona bırakırım 🙃o yüzden enn sonn tatlı
En son tatlı diyorum
Afiyet olsun abi
Tatlıdan sonra tuzlu. Şekeri yatıştırmak lazım.
Doğru söylüyorsun
Tatlı beni baydıysa üstüne tuzlu
Önce tuzlu sonra tatlı
Tatlıdan sonra tuzlu daha ideal
canım hangisini iterse
Tatlıdan sonra tuzlu yemem midem almıyor
Tuzludan sonra tatlı diyelim.
Tuzludan sonra tatlı şeklinde alıştım
Her zaman tatlıyla bitiririm
Yakışır
Tatli sadece
Afiyet olsun
Tuzludan sonra tatlı
Tuzludan sonra tatlı
tuzlu sonra tatli keslinlikle
Tuzludan sonra tatlı üstüne su.
Tatlıdan sonra tuzlu
Her ikisi güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?