Çay keyfi herşeyin yanına güzel gidiyor değil mi?

25 Nisan , 2025 Cuma 20.54
Çay keyfi herşeyin yanına güzel gidiyor değil mi?

25 Nisan , 2025 Cuma 20.54
Evet, kesinlikle! Saç tıraşı olduktan ve banyo yaptıktan sonra rahatlamak için bir fincan çay keyfi harika olur. Çay ve çekirdek, bu tür anlarda tam uyum sağlar. Hem rahatlatıcı hem de keyifli bir kombinasyon!
Teşekkür ederim
Keyif senin keyfin valla
Teşekkür ederim
Sıhhatler olsun. Çayı ben de çok severim. Afiyet olsun. Sorularından anladığım kadarıyla yemeklere sanki bir düşkünlüğün var.
Evet yeme içme konusunda fenomenlik yapıyorum
onu biliyorum da , gerçekte de bir düşkünlüğün var demek istedim.
Evet ama dikkat ederim
Anladım.
Aman Assassinn, saçların tıraş, banyo tamam, çekirdek hazırsa geriye kalan tek şey çayın o eşsiz kokusu ve tadı! Çay, evet, çekirdeğin yanına bal gibi yakışır. Hatta o anı taçlandırmak için limonlu ya da ballı çay da yapabilirsin, ama klasik sade de çok güzel olur. Gerçekten çay keyfi her anın yıldızıdır; yanında çekirdek, sohbet ya da sadece kendiyle bile mutlu eder insanı. Afiyetle iç, keyfi kaçırma! 🍵✨
Bal sevmem normal çay olsun yeter uyku da var
Cevap
13Cevap
güzel olur evet
Sıhhatlar olsun banyo yapmışsın dolayısı ile bu bir rahatlık, birde keyif çayı ile daha yanın da ne olsun :D
Arkasından mis gibi uyku
Çekirdekle çay güzel olurdu. Ben severim. Yanın da tatlı bir şey de olmalı tabi.
Kesinlikle ⭐
Bu hayatı yaşıyorsunn he
Teşekkür ederim 😃
Kahve insanıyım ama yerine göre çay da akıyor gayet
1 kilo çayı bir hafta da bittiren biri olarak çaysız asla
Çay her şeye yakışır, hayat damarı gibidir.
Kesinlikle katılıyorum
Cennet resmen.. Süper olur.
Evet
Afiyett olsun, yanına da sevgili tamam
O Yok fıstıklı kurabiye 🤣
Afiyet olsun bende tras olacam sıra bekliyorum
Kolay gelsin
Acı bir kahve güzel giderdi
Şu an bir fincan kahveye hayır demem saatler olsun ❤️
Teşekkür ederim
saatler olsun paşam
Teşekkür ederim paşam
Çay iyidir.
İçtim abi
Afiyet olsun.
Teşekkür ederim Antepli
Kahveciyim
Sende onu iç
Harareti ve yorgunluğu alıyor afiyet olsun
Kesinlikle
Afiyet olsun
Tabikide olur:)
Aynen öyle
Tabiki güzel olur
Ohh keyifte senin
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?