Ben taze taze çektiririm. Mehmet Efendiyi falan hiç sevmiyorum zaten 🫢

Ben taze taze çektiririm. Mehmet Efendiyi falan hiç sevmiyorum zaten 🫢

5 gram çektiriyorum zaten 3 günde bitiyor. Sürekli taze çektiriyorum nefes oluyor tadı damağımda kalıyor. Taze çekilmiş sıcacık toz kahvenin kokusu aşktır... Gençliğimde müşterilere kahve çekerdim kahvenin gerçek tiryakileri günlük çektirir kahvesini. Hazır paketli kahve sevmiyorum. eline sağlık yörselin çok hoş olmuş.
50 gram olcaktı :)
Teşekkür ederim
Cevap
20Cevap
Acil olursa paketli alıyorum yoksa çekilmiş alırım gadası
Taze taze 🫶
Kesinlikle
benim için hiç fark etmez
Nasıl ya 🙄
kahve olsun yeter :D
Aa damak zevki sıfır 😂
😂
😂😂

Şimdi içtim bitti ✅ ben taze çekilmiş tercih ediyorum
Ayyy çay bardağında kahve mi içtinnnn
Ayh ben hiç bi zevk alamam djdj cam kahve fincanı almıştım onda bile içemedim 😂 öyle takıntılarım var benim çayı da sadece düz ve ince belli bardakta içinde zevk alıyorum 😂
www.google.com/search
Ben hatayli değilim 22 ay önce zorunlu tayin ile geldim Antakyaya alıştım artık buranın kültürüne 🤣🙈🥳
Aaa bi de köpüksüz 😝😝
Antakya da yaşayamaaaam köpüksüz kahve mi oluuuur 😂
Şehir hala yok mu hocam? 🥲
Çok korkunç ve çok üzücü
Amin
Bazı paket ürünleri çok vasat fakat kimisi de fevkaladenin fevkinde gerçekten sürekli çektirmem nadiren
Aramolu kahve sever misin?
Hindistan Cevizi ve damla sakız aromalı denedim ve severim de
Dünyanın en kötü kahvelerini aşırı kavurarak bize kitliyorlar Türk kahvesi diye :(
Filtre cokzel sanki 🙄
Çekirdek olarak diyorum. Aslında bir guatemala ya da sao paulo çekirdeği Türk Kahvesi için ince çektirerek denemek lazım.
Eminönünde fabrikası var cekilmiş taze paketlere dolduruyorlar ordaannn
Ordan aldığın paketlenmiş ME farklı oluyor mu peki?
Taze oluyor işte sokağına girince mis gibi kahve kokuları burnunda tüter :))
Biliyorum daha önce almıştım çok kalabalıktı 😂 ama tadını hatırlamıyorum. Paketlenmişi bana aşırı sert geliyor.
Demek sen İstanbul'da yaşıyorsun🤔hmmm
Kordinatları giriyorum şimdş
İstanbul'da yaşamıyorum ama tabi bulunuyorum, bulundum 😃
Hımm sistem bizi yanılttı 😂
Paketli alıyorum kahveyi, ben de Mehmet Efendi'yi tercih ediyorum kahve markasında
Çok aci geliyor bana tercih etmiyorum köpürmüyor bile
Detayı tam okumamışım :)) Ben sütlü ve şekerli içtiğim için bana acı gelmiyor demek ki🌸
Ben şekersiz zehir zıkkım gibi içtiğim için çok sert geliyor 😃
Ben sevmiyorum zaten, evdekiler için de hiç çektiremem.. Hazır alıyorum..
Bari çektir insanlaraaaa 🙄
Çay çektiririm..
Kaçaaak
Tabii ki..
Biz de kaçak çay yok, kaçak içki var sigara var 😂
Dırım dırım 😂😂
Ben de taze çektiririm paketli kahveler bayat oluyor.
Bi de acııı
Bizim evde herkes kahve delisi. O yüzden çokça kahve alırım evet. Çekilmiş kahve daha bir hoş... Bazen çekilmiş, bazende paketli alırım. 🙂
Eskiden ne olsa içerdim ama artık özel çektirip içince daha Bi tatlı güzel olduğunu fark ettim 🥰🥰🥰
Paketli alıyorum maalesef burada çekme işi olmadığı için
Bana fark etmiyor da annem çekilmiş seviyor takıntısı var 😂
Marketten alırım yakınlarda cektiricem yer bilmiyorum üsenirimde😀
Bu konularda çok kültürsüzüm. Başka neler yapılıyor bunun gibi? Kahve dışında dikkat etmem gereken bir şeyler var mı?
Çektiriyorum. Taze taze ya da taze çekilmiş alıyorum
Gidip Eminönü’nden Mehmet efendiden alırım…
Paketlenmişinden farklı mı?
ME markası şuanlik kullandigim marka
Mehmet Efendi?
Evet
Çok acı be
Şekersiz içiyorum ayrıca 😂
Ben de şekersiz içiyorum da ME ıgıhh 😂😂
Hangi marka
Çektiriyorum ben Kuru yemişciden
Paketli olanı kullanıyorum genelde
Nedennn
Bazen açıktan bazen paket
ben içerim gerisine karışmam
Genellikle marka olarak alıyorum.
Şekeroğlu markalı kahvelerden alıyorum
Hem çektiririm, hem hazır paketli alırım
Mehmet Efendi alıyorum.
Önümü hangi gelirse alıyorum
çeko
Afeoo
thanks çekocan
Paketli
Nedennn
Ulaşım kolaylığı
Pratik
Ama acı ve bayat
Bence zaten anlamsız derecede kavrulduğu için çok ta fark etmiyor
Filtre kahvede çekirdek tercih ediyorum ve orta kavrulmuş içiyorum
buda şow yapıyo he:)
Sus cevap ver 😂
hazır almam öğütüp alırım :)
Bendensin 😃
Dedik sana :))
Napıyon iyi misin 😂
Hahahaha saglihina duaciyiz sende durumlar nasil :)
İyi ya noolsun hastayım bademciğim şişmiş djjd
kötüye bişi olmaz ya yat biraz daha geçer :)
İnş canım ya hdjs
:) çok böğürmede tartiş olmasın boğazın:)
Yüksek sesle konuşan ve bağıran biri değilim 😃
hı iyi ozaman minnak ol:) beni bul:)
Var ya seni bulacağam oğlum seni bulacağam nfjxhx
:))))) şımarma tamam :))
Şımarıcaaaam xjxn
oğlum bak git :)
Tamam gidiyom 😂
Aferimmm
Taze çekilmiş alırım
Bendensin
🤌🤌
Taze çektiriyorum fırsat oldukça
Genellikle kendim çektiriyprum
çektirirm
Paket alıyorum
Hazır paket alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?