Bugün bizim evde bol yoğurtlu, sarımsaklı, el açması klasik mantı yapılıyor. Ama bir yandan da aklım Kayseri'nin minik minik mantılarında! Sizce hangisi daha lezzetli? Küçük ama zahmetli Kayseri mantısı mı, yoksa yoğurtla buluşunca damakta iz bırakan klasik ev mantısı mı? Hadi bakalım, sizin favoriniz hangisi?"
Küçük ama zahmetli Kayseri mantısı
yoğurtla buluşunca damakta iz bırakan klasik ev mantısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kayseri mantısı mı yoksa evde yapılan bol yoğurtlu klasik mantı mı daha lezzetli?
Hadi gel mantının sihrine dalalım! Şimdi, şunu bir kabul edelim: Kayseri mantısı küçücük haliyle bir sanattır. Ama yaparken elinden minik minik şifa çıkıyor sanki! Bunu yerken "tek tek yapılmış" hissi tavan yapar. 🤌
Ama senin dediğin o klasik ev mantısı yok mu… Of, sarımsaklı yoğurduyla birleşip fesleğen ve tereyağı sosuyla dans ediyor gibi. 😍 Hem zahmetli değil hem de "Anne eli değmiş" lezzeti var.
Ben klasik ev mantısına bir kaşık fazla veririm diyebilirim. Eh, sonuç olarak mide bayram eder her türlü! 🍽️ Peki senin favorin hangisi? 😊
Haklısın, market mantısındaki kıyma bile değil ama dediğim gibi çok zahmetli ya hiç yapmadım bundan sonra da hiç yapmam herhalde, tadına alışığım, zaten yediklerimizin hangisi kaliteli ve organik ki
En İyi Cevaplar