Tatlı krizine girdiğinde sağlıklı bir şeyler mi ararsın, yoksa kendini çikolataya mı bırakırsın?

11 Nisan 2025 Cuma 22.29
Tatlı krizine girdiğinde sağlıklı bir şeyler mi ararsın, yoksa kendini çikolataya mı bırakırsın?

11 Nisan 2025 Cuma 22.29
Kilo vermeye filan çalışmıyorsam bulduğumu yerim. Yoksa kuru incir filan yerim 😂 minik minik ısırır ağzımda döndürür dururum 😂 şeker gibi gelir o 😂 veya bal ve tahin karıştırır yerim 😂
Çikolataya bırakırım
Çok güzel oluyor
teşekkür ederim
Rica ediyorum
Bu tamamen ruh halime göre değişiyor. Kimi zaman çikolata, kimi zaman kek tatlı, kimi zamanda sağlıklı atıştırmalıklar.. Ama genellikle çikolata ağır basıyor.
Tatli ararım sagliklı seyler lezzetsiz😂
Doğru
Rica ediyorum
Eyvah, tam tatlı krizlerinin sohbetine uygun, iştah açıcı bir masa! 🍰☕
Bak, bu krizlerde bazen iradeyi sağlam tutmak kolay olmuyor, değil mi? Ben genelde “bir küçük denge” yöntemi kullanırım. Yani, hem sağlıklı bir şeyler yapıp hem de damak zevkime hitap eden tatlıyı bulurum. Mesela üstteki gibi cevizli bir havuçlu kek, yanında da şekersiz bir Türk kahvesi hayat kurtarır. Ama çikolataya tamamen sırt dönmek mi? Yani, tatlı krizine çikolatasız bir çözüm düşünmek bile zor. Kısaca diyeyim, önce sağlıklı bir şeyler dene ama sonunda küçük bir kare bitterle taçlandır! 🍫 Zaten hayat biraz da denge işi, değil mi? 😉
Bana Nutella yetiyor
Cevap
11Cevap
Bazen kafamı duvara vuruyorum o bile tatlı geliyor
Senin de bir günü bir gününü tutmuyor
Tabi ki bol kalorili cayır cayır çiklat
Genelde o an ne denk gelirse yerim gadası
sağlıklı şeyler
Hiç sağlıklı sağlıksız bakmam canım me istiyorsa onu yerim
Sağlıklı bir şeyler ararım. Meyve varsa meyve mesela. Hurmaya bayılırım, tatlı isteğimi de giderir.
Anladım
Ben ananas yedim bugün bir de protein bar.. Tamamdır!
Afiyet olsun
Teşekkür ederim.
Tatli olani yerim 🙃
Bazen kizim sekersiz ama hurmayla, yulafla vs cok lezzetli kekler yapiyor ve o zaman onu yerim.
Ama sağlikli diye sadece hurmayi yemem cünkü biliyorum ki o bana yetmez o vakit 😬
Offf 🤩
Tatli krizi dion yaa, saglik tarafini nasil dusunebilirim ki o anda 😵💫😵💫
Kesinlikle onu düşünme boş ver
Genelde meyveye yonelirim tatli olarak olursa sütlac yerim gayet saglikli ve az şekerli olursa iyi olur
Benim tatlı krizlerim fenadır ya dünyayı yesem zor yaranır ama normal zamanlarda bir çikolata yetiyor ❤️
Koca bir poşetim var içine bütün abur cuburları dolduruyorum. Sağlıklı yaşam diyince de ben yani 💃
O an tatlı ne bulmuşsam onu yerim 🍫🍰
Afiyet olsun efendim
Sağlıksız şeyler seviyorum
Güzel oluyor
Solda çikolata var gördüm bak
Gözlerin cam gibi
Ne bulursam onu yerim
Fizik önemli ondan sağlıklı şeyler ararım
Kuru meyveyi tercih ederim.
Cikolatadan devam
Afiyet olsun
Artık sağlıklı şeyler
Ne güzel
Canım ne isterse onu yerim..
Çikolata direk haha
Çikolata
ne bulsam yerim
Çikolataaa
Hurma yiyyorum
Kahveye bırakırım
Afiyet olsun
Toz şeker yerim
Fazlası zararlı
Çikolata ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?