Ben içerken boyalı su ve bir yığın zararlı madde içiyormuşum gibi hissediyorum 🫤


Önceden içebiliyordum ben ilkokulda okuduğum dönemde 2000'li yıllarda falan tadı gayet güzeldi ama şimdi yok yani Ama bazı meyve suları güzel oluyor özellikle ananas nasıl olanlar
Evet, içebiliyorum: Hazır olup olmaması önemli değil ki; önemli olan, katkısız olması. İlave şeker içermemesi de iyi olur. %100 doğal ibareli ve içerken de doğal olduğu anlaşılan hazır meyve suları var. Ben hazır meyve sularını Elite ve Exotic markalarından alıyorum. Yöresel tezgahlarda, pazarlarda taze sıktırıp aldığım da oluyor ama bu markaların erişimi daha kolay.
Tabiki de öyle. Piyasadaki birçok meyve suyu doğal değil. Kimisinde hâlâ koruyucu maddeler var barsak metabolizmasını bozan, sentetik gıda boyaları kullanılıyor ve daha neler neler.
Cevap
19Cevap
bazen içerim tabi ki de
Evde sıkma makinem var hem kendim için hem çocuklar için en iyisini ve en sağlıklı olanını evde yapıyorum
Harika 🫠
Hazır meyve suyu, hazır gıda, kapalı gıda, sucuk, salam, sosis, döner... vs. diye diye artık yiyecek bir şey kalmadı : ))
Hepsine karşı değilim ama salam, sosis, noodle, bulyonlar, margarinler ve aklıma gelmeyen bir çok şeyi eve sokmuyorum 😅 mesela neden mis gibi köy tereyağı varken margarin alalım dimi ya da kemik suyunu kaynatıp buzlukta saklayıp her yemeğe atmak varken neden bulyon kullanalım 💁♀️🌸
Aslında demek istediğim; günümüzde yediğimiz şeylerin içinde ne olduğunu bilmiyoruz, belki de sağlıklı sandıklarımız daha berbat...
Yine de en iyisinden ilerlemekte fayda var 💁♀️
Bir tane terayağı yapma makinesi al sen : ))
Babaannem sağolsun herşeye içinde bol var dediği için, sucuğa köpek etinden yapıyorlae demişti
🤣🥰
Hepsi zehir özellikle paketleri açıp diplerine bakın
Evet
Cam şişede orijinal satılan ürünler var biraz pahalı fiyat eğer çok canın çekiyorsa içilebilir ama onun dışında hepsi zehir
Kendim sıkıyorum 🙏🏻
Harika
Hiç içemiyorum. Eski tatları yok. Eskiden daha orijinal tatları vardı.
🙏🏻🌸
🌸🫶
İçmiyorum hayır. Hazır almıyorum, en iyisi evde yapmak, zahmetli ama değer.
Süper 🌺
İçmiyom. Eve de sokmam. Para da vermem. Takıntılı bi manyağım içerik konusunda 🤣
Harika 🌸
İçebiliyorum bazılarında sadece boya tadı var
Geçenlerde bir yudum aldım sabun tadı geldi 😂
Onlar en kötü olanlar bazılarıda gerçek meyve tadı veriyor ama
🤷🏻♀️
Ben denk geliyorum geçen bayramda şeftali suyu aldım bimden gayet güzeldi
Ben almıyorum ve içmiyorum sizlere de tavsiye etmem ama yine de siz bilirsiniz tabi ki 🙏🏻
En iyisi kendin yapmak aslında eskiden tang ler vardı ondan sonra bozuldu sular
Onlar daha tehlikeliydi 😅
Asıl orjinnali tang tı sonrakiler kötü olmaya başladı
Bilemiyorum 😇
Tang hiç içmemişsin belli
Sürekli alerji oluyordum, ellerim kızarıp kaşınıyordu, meyve suyunun sebep olduğunu farkedince bıraktım ve alerjiden kurtuldum. 🙏🏻🙏🏻
Evde portakal mandalina filan olunca kendim sıkıyorum. Ama hazır meyvesuyunu da içiyorum.
Vişne ve şeftali suyunu seviyorum
Hazır meyve sularını almıyorum ve içmiyorum
Tebrik ederim 🌸
Teşekkür ederim. İyi günler
Hayır içeriklerini okuyunca geri koyuyorum
Tebrik ederim içerik okumak her zaman iyidir 💁♀️
İçmek istemiyorum
Ne güzel 🌸
İçmiyorum tadını iyice bozdular
Evet 🌸
Hayir içmiyorum
Tebrik ederim 🌸
Sagol canim. Evde kendim yapmayı tercih ediyorum sağlıksız çocuklarda olunca dikkat ediyorsun mecburen.
Harika 🌺
Ben taze sıkılmış daha çok seviyorum 🥰
Harika 🌸
Taze sıkma meyve suyu içerim sadece.
Güzel 🌸
hayir evde portakal suyu sıkıyorum sadece
Harika 🫠
Meyvenin ne hazır suyu içilir ne kendi suyu.
Şeker deposu!
Kolay kolay içmem
Ne güzel 🌸
Doğal meyve suları var, cam şişelerde satılan.
İçmiyorum ama eskiden bayılarak içerdik 😌
Vodkanın yanında içiyoruz
Caprı Sun hariç içemiyorum.
Şeker deposu içilmez
Kesinlikle 🌸
Bi de tüm meyve suları elma suyu bazında yapılıyor
%10 meyve diyor içindekiler listesinde ötesinin hiç bir önemi yok
Hee onlar en kelek meyve suları. Bildiğin su, şeker, boya ve aroma
Ve en bilinen markalar 💁♀️ neyse hepsi zararlı içmeyin ✌🏻😁
Hazır içmiyorum
Tebrik ederim 🙏🏻
Evet ben içebilirim ama çok zararlı
Asla içmiyorum
Tebrik ederim 🌸
Ben de öyle tercih ediyorum 💁♀️🙏🏻
Zaten oyle saydiklarinizin hepsini içiriyolar
kullanmıyorum
Dimes markayı evet
Nadiren
Nadiren
acımadan
Evet tatı güzel ben genelde şeftali severim
Dünyanın en zararlı şeyi
İçmiyorum
Evey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?