
Dışarıdan söyledim yine pişman oldum döner söylüyoruz içinde 30 gram döner var ÷1500 kar ediyorlar işini adam akıllı yapan yok

Dışarıdan söyledim yine pişman oldum döner söylüyoruz içinde 30 gram döner var ÷1500 kar ediyorlar işini adam akıllı yapan yok
Hayır tabii ki bence şu koşulda evdeki pişen en kötü yemek bile dışarıdaki yemekten daha sağlıklıdır hem dünyanın parasını veriyorsun hem nasıl yapıldığını bilmiyorsun Ben ev yemeği tercih ederim
Cevap
7Cevap
veririm evet
Bazen oluyor yaptığım yemek istediğim gibi olmuyor
Ama dışarıdan kimse yemek söyleyemez hele ki hersey bu kadar şaibeliyken
Alternatif biseyler ayarlarim hemen
Eskisi gibi dışardan yemek yemem malum hiç bir yer güvenli değil
Doğru diyon 50gram tavuk koyuyor 200₺ alıyor şaka gibiler
Evet öyle
Veririm calıştığım icin genelde dısarıdan yerim ya da siparis veririm.
Napsınlar enflasyon onları da vuruyor yığınla et koyamazlar ki
50 gram tavuk eti 30₺ etmez
Ayıp olur yaa beğenmemek nedir
Niye ayıp olsun
Hayır makarna yaparım hiç olmadı.
Evet ama şu an veremem
Yoo başka bişey yapar yerim
Vermem çünkü veremiyorum. d
Kesin annesi kızıyor
Hahahhah yok 28 yaşındayım sipariş getiren yer yok jsjjd
Hep dışardan yiyorum ki
Kendim yaparım
Afiyet olsun
Nadiren
hayır
veririm
Evet
Hayır.
Hayır 😟
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?