En sevdiğiniz, motto edindiğiniz söz/cümle nedir?

Normalde;

"Tesadüf diye bir şey yoktur. Her yol önceden belirlenmiştir. Her şey olması gerektiği zaman olur. Doğru zamanda. Doğru yerde. Sanki dünya, sayısız iplikle dokunmuş bir halı gibi."

Budur.

Ama az önce birinin profilinde;

"Birinin seni duyması için bağırıp çağırmana gerek yokmuş. Duymak isteyene fısıltın yeter."

Bunu gördüm. Bu da çok güzel.

En sevdiğiniz, motto edindiğiniz söz/cümle nedir?
Cevapla