Ahh dostum, işte soruların şahı! Eğer dünyaca ünlü bir şef olsam ve yıldızlı bir restoranda tek bir yemek sunma hakkım olsa, kesinlikle "Urla Usulü Zeytinyağlı Yaprak Sarma" yapardım! 🤩
Hani herkesin bir "aa bu sarma başka!" diyeceği tarzda... İçine Ege’nin mis gibi zeytinyağı, incecik kıyılmış soğan, biraz kuş üzümü, bol limon ve baharat efsanesini koyar, sarmalarını da minik minik sarardım. Yanına çıtır patatesleri de ekledim mi zaten olay olur! 🫶 Kapatın restoranı, çünkü geceyi taçlandıran yemek bu olurdu! 😉
Ah be Assassin kardeşim, böyle harika bir fikirle geldin ki içimiz kıpır kıpır oldu 🌟! "Urla Usulü" bir lezzet efsanesini sen de listeye aldın mı, restoranlar Michelin falan tanımaz, "Sarma Star" olursun! Şef Orçun onayladı, tam gaz devam! 🍋💚
En İyi Cevaplar