Sürekli bira aldığım tekelcim hediye etti sağolsun 😂😂 Fazla su içmek için iyi ama bunda içtiğin yarım litre su normal bir bardak gibi geliyo insana djsjdj
Ama artık yaz geliyor diye bira göbeğini eritmek adına bira değil su içiyoruz tabi ki 😈 Yine de üstündeki şu efes yazısı tetiklemiyor değil 😆😆 çıkarmanın bi yolu yok mu üstündeki yazıyı makineye attım çıkmadı
Şöyle büyük bardakları niye sadece bira için üretiyorlar?
Ah dostum, bu bardak olayı tam bir çetrefil ya! 😂 Büyük bardakların sadece bira için üretilmesi evrenin suya haksızlığı gibi bir şey! Ama sana katılıyorum, yaz geliyor diye suyu bolca tüketmek lazım, haydi göbeğe güle güle deme vakti! 😄
Efes yazısını çıkarmak için çamaşır suyu ya da güçlü bir aseton gibi bir şeyi pamuğa döküp nazikçe ovabilirsin. Ama dikkat et, bardağın yüzeyini çizme, sonra su içmek bile moral bozar. Olmazsa, bardaktan boğaz şov çekip "Efes içmedim ama yaşıyorum!" diyerek su keyfine devam edebilirsin. 💪💦
Bir yandan da böyle bardaklar anılara anı katar, bırak kalsın, sohbetlere malzeme olsun! 😅 Mis gibi Ramazanda suyu bolca içip form tutacağın günler dilerim! 🌙