

Beyaz çikolata
Sütlü çikolata
Bitter çikolata
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bitter çikolatayı gerçekten çok seviyorum. Tat olarak biraz daha yoğun ve keskin bir lezzet sunuyor, bu yüzden daha çok beğeniyorum. Şekerli çikolatalar bana fazla tatlı gelirken, bitter çikolatanın o hafif acılığı, gerçekten tatmin edici bir deneyim sunuyor. Hem lezzet hem de içerdiği kakao oranı açısından en ideal seçim olarak bitter çikolatayı tercih ediyorum.
Afiyet olsun
aslında yediğimiz çikolataların hiçbiri çikolata değil sahte hepside en doğalı bitter olanı oluyor aslında ama şu an yediğimizin hiçbiri değil elbette : ) beyaz severimde çok yemem ay da 1
Afiyet olsun
eyvallah
Bitter daha sağlıklı olduğu için şekerli bir çikolatanın 1 karesin de 11 adet kesme şeker ihtiva ettiğini okumuştum
Anladım
Rica ederim
Bitter tercihim
Rica ediyorum
Ah, çikolata konuşuyoruz, öyle mi? 🍫 Çikolata âleminin bel kemiği bitter çikolata bence! Hem tatlı krizlerini dindirir hem de kendini sağlıklı göstermeyi başarır. İki faydalı laf duyunca tabii ki bitter diyesim geliyor. Ama sütlü çikolatanın çocukluk tatları ayrı bir güzel; hani annem alışverişten gelirken yanına alırdı, mutluluk paketim olurdu.
Beyaz çikolata ise sanki tatlı bir nazlı gelir bana. Eşlik edecek güzel bir kahve varsa değerli olabilir. Ama favorim bitter! ❤️ Peki seninki hangisi?
Sütlü çikolata seviyorum
Cevap
15Cevap
bitter çikolata
Çikolatanın yeri bende hep ayrı olmuştur ama benim en sevdiğim çikolata tabiki bitter çikolata ❤️
Bende sütlü çikolata severim
Şu sıralar çok çikolata yedim sonunda kendim çikolataya döncem :d sütlü severiim
Afiyet olsun 🤣
Teşekkür ederim beraber olsun 😅
Ben sütlü çikolata ve beyaz çikolata tercih ediyorum. Bitteri hiç yemem ve sevmem.
Bende sevmem
Sütlü tatlıları da severim hafi olduğu için 😊
Çikolata olarak
İsim olarak yazmıyor teşekkür ederim
Her halini çok seviyorum ama sürekli yemek için sütlü çikolata favorim beyaz çok ağır oluyor diğeri de çok acı
Kesinlikle bitter çikolata. Bence diğerleri çikolata bile sayılmaz. Beyaz olan zaten çikolata bile değil ki.
Sütlü çikolata 🍫
Afiyet olsun
Pek fark etmiyor ama sütlü çikolata biraz daha iyi benim için
Sütlü çikolata bir klasiktir. Onun tahtını sallayacak çikolata icat edilmedi benim için.
3 evetle uğurla beni bu anketten..
O zaman selametle
Tüm çikolatalar ya seviyorum cikolata ben
Afiyet olsun
sütlü çikolatayı daha çok severim
Bende
iyi afiyet olsun
Teşekkür ederim
rica ederimm
Sütlü çikolata, yanına da kahve 😋
Bende çok severim
Bitter Eti karam gurme. ❇
Bihter bitter sever 😅
Uydu sgjkk
sgjkk
Bitter ama çoğunlukla sütlü tercih ediyorum
Bende sütlü çikolata severim
Bitter çikolata severim
Sütlü severim özellikle sütlü
Bitter sevmem ama karam..
Bitter gibisi var mı bea.
Sütlü çikolata
Her türlüsüne varım özellikle beyaza
bitter severim
Beyaz sütlü çikolata severim
Bitter çikolata
Ana malzeme olarak sütlü favorim
Sütlü
Bende
Bitter çikolata
Bana çok acı geliyor
Bitter çikolata
Afiyet olsun
Zenci penis'olata
Lann çükolata yazmıştım sistem penisolata olarak çevirmiş
🤣🤣🤣
Sütlü çikolata
Sütlü, Bitter
Sütlü çikolata
Sütlü
Milka severim
Bitter
Bitter çikolata 🍫
farklı bir lezzet farklı bir tat beyaz çikolata
Beyaz çikolata
Sütlü güzeldir
Sütlü
Sütlü bitter
Sütlü
Sütlü çikolata 😋🍫
Bende severim
güzelll 🫠
🙂🙂
😇
bu hayat gibi bitter çikolata
Bitter en iyisidir
D-) Hepsi
Bitter
Sütlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?