Domino's XL pizzayı tek oturuşta bitirdim çok oburum ben siz bitirebilir misiniz yanındaki çıtır tavuk topları da dahil biraz çok doydum ama olsun yine vermeyi başardım 🤣🤣🤣🤣

Domino's XL pizzayı tek oturuşta bitirdim çok oburum ben siz bitirebilir misiniz yanındaki çıtır tavuk topları da dahil biraz çok doydum ama olsun yine vermeyi başardım 🤣🤣🤣🤣

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Boykot oldugu icin onunden dahi gecmiyorum.
McDonald's burger Kong boykot değil mi Domino's pizza da mı boykot
Evet, hepsi boykot. Ama detayli ogrenmek istersen
Boykot dedektifi diye bir uygulama var ben onu kullaniyorum.
Bir ara indirmiştim ama güvenilir değil dediler bilemedim
Diyenler kesinlikle özünde Türk olmayanlardir! Paramizin bize dusman yabanci sermayelere gitmesini kim isteyebilir ki?
Peki teşekkür ederim o zaman o uygulamayı kullanacağım
İnce dusuncen icin tesekkur ederim
Beni uyardığın için ben de teşekkür ederim
🤗🤗🇹🇷🇹🇷🤗🤗🇹🇷🇹🇷
Asla bitiremem, şişerim ben.
4-5 dilim yeter bana.
Önüne dana koysalar yarım saate kemikleri kalır sadece mk
4'te 1'ini yerim en fazla yiyebileceğim miktar o.
Aferin sana ☺️
Ya sen bir de kızmışsın şimdi fark ettim. Nasıl yedin o kadar yemeği?😸
Vallahi bilmiyorum ama bir adım atarsam patlamaktan korkuyorum 🤣🤣 o yüzden kıpırdayamıyorum
Hahaha su iç bol bol.😸
Oldu Sonra patlayıp evin dört bir yanına dağılırsam sen mi toplayacaksın 🤣🤣🤣
Kaç kilosun çok mərak ettim.😸
En son 57'ydi şimdi atmışları devirmiş 70 lira yaklaşmış olabilirim 🤣
Hahaha umarım öylə değildir.😸 Afiyət olsun şekerim.💗
Çok bitirdim zaten hep bundan yerim xl
Afiyetler olsun
Teşekkür ederim gerçekten tek seferde bitirebiliyor musun ben de tribün son örneği olmaktan korkuyordum
Evet halende zayıf biriyim yani ne yersem yeyim kilo almam ben
Dişimin koğuna yetmez o
Yerim tabi ne var bunda
off canım çektiii kebap yicem
Şimdi mi
@blnmyorkim evet
sarımsak kenar çok iyi. afiyet ola
Ben xl ın müdavimiyimdir biz üç kişi yeriz onu 😀
Ben tek yiyorum biraz fazla doydum ama olsun 🤣🤣🤣 elhamdülillah
Bitiririm bu gibi 3-4 tane yerim jsjjd
Yok artık 🤣🤣 ben bir yudum daha su içersem midem patlayacak
Hahahah BİM'de 4'lü satılanlar var ya onu yiyorum doymuyorum hahahha
Ya onlar orta boy pizza bunun yarısı kadar bile yok 🤣🤣
Ahahhs Bundan da yedim ki hzhkdkdkdkd
Aferin sana sarımsaklı tercih ederim tavsiye ederim pardon silmeye üşendim 🤣🤣
hahhaha iştah açar o 🤣🤣
Evet üzerine de acı sos 🤣🤣
Acı sos sevmiyorum ya acı ahah🤣
Acı sevilmez mi be ben neredeyse baklavanın üstüne dökeceğim 🤣
Hahahah kebapta severim 🤣
Ben de ikisi arasında kaldım pizzayı seçtim yarın da Adana söylerim
Canımm çekti 🫠
Spor sonrası gözüm dönüyor
Al benden de o kadar
Valla helal olsun
🤣🤣🤣🤣
Vay heyvan
Ahdjshd 🤣🤣🤣
Afiyet olsun :)
Teşekkür ederim gel beraber olsun diyeceğim ama bitirdim olsun sen gelmek istersen sana da söylerim 🤣🤣🤣
Yemiş gibi oldum teşekkür ederim
☺️☺️
:) bol kaşarlı mantarlı seviyom
Ooohhhh ben de severim
Ayıpsın ısmarlarım sen iste yeter
Teşekkür ederim
Adın ne senin nerelisin
Çok açsam belki